Mama's gezocht omgeving Borne/Hengelo

23-10-2016 20:36 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Het lijkt mij leuk wat andere moeders in de buurt te leren kennen om samen (met kids en zonder) leuke dingen te doen! Bijvoorbeeld een avondje naar de bios, gezellig even wat drinken, stukje wandelen, naar de speeltuin/kinderboerderij enz.



Ik ben 30 (bijna 31) woon in Borne maar kom er niet vandaan. Door werk van zowel mijzelf als mijn vriend hier komen wonen en het bevalt erg goed! Alleen ken ik nog niet zoveel mensen in de buurt. We hebben een dochtertje van net 1 jaar.



Lijkt het je leuk? Laat een berichtje achter!
Alle reacties Link kopieren
hallo Claire,



Volgens mij zag ik net je reactie bij iemand anders die ook contact zocht, maar vond het een beetje gek daar ook op jou te reageren haha.

Ik zoek ook iemand om gezellige dingen mee te doen, Ben moeder van een dochter van bijna 2 en een half en ben zelf 29 jaar.

Ik woon echter wel in Enschede.

Shoppen, een drankje en een hapje doen, films/series en lekker buiten zijn, zijn favoriet



Lijkt het je wat, dan hoor ik graag van je

(het lijkt bijna een sollicitatiebrief haha)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik kwam je berichtje nog tegen en dacht ik reageer nog.

Ik ben 29 jaar en woon nu bijna een jaar in Almelo (vanuit Arnhem deze kant op verhuisd). Ben een moeder van drie kinderen 5,3 en 1 jaar.

Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ben je nog op zoek naar wat gezelligheid, laat me het dan weten.



Groetjes Jacquelien
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_334503 wijzigde dit bericht op 11-09-2017 11:20
99.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
anoniem_348478 wijzigde dit bericht op 28-08-2017 20:51
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen!

Ik heb al een hele tijd niet op het VIVA forum gekeken en zie dus nu jullie berichtjes pas!

Leuk dat jullie reageren 😄 Ik ben inderdaad nog steeds op zoek naar gezellige meiden/moeders om mee af te spreken! Jullie ook?

Stippeltjez ik stuur je een pb!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Claire, ik heb je pb ontvangen en geprobeerd om daar op te reageren maar volgens mij verzend hij niet op de een of andere manier :(
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik weet niet of jullie nog actief zijn hier maar het lijkt mij leuk om in contact te komen met jullie.

Ik woon ook in borne.
Ik ben 29 jaar, getrouwd en 27 weken zwanger van de derde.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik weet ook niet of jullie hier nog actief zijn maar het lijkt me ook leuk om wat meer contact te hebben met medemama's. Ik ben 28, mama van een meisje van bijna 9 maanden en ook woonachtig in Twente.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, het lijkt mij ook leuk om contact te hebben met wat andere moeders om leuke dingen te doen met en zonder kids! Mochten hier nog mensen uit de omgeving van twente zijn die daar naar op zoek zijn, wil ik wel even pb'en!
Ik heb een zoontje van 1 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!

Leuk dat jullie reageren 😁 waar wonen jullie in Twente? Als jullie dit nog lezen, stuur maar een pb!
Alle reacties Link kopieren
Hoi beiden,

Heb jullie allebei pb gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven