Vriendinnen omg. Hengelo/Enschede 25-30 jaar

24-11-2016 15:25 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Ik wil graag mijn sociale netwerk uitbreiden, dus het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Met name een aantal meiden uit (omgeving) Hengelo/Enschede zodat we met een groepje regelmatig samen leuke dingen kunnen doen!



Even iets over mezelf: ik ben een vrouw van 26 jaar, single en in de laatste fase van mijn studie (alleen de master nog). Mijn hobby’s zijn: stappen (af en toe), naar een café of terrasje pakken, met de hond wandelen, winkelen, gezellig kletsen met een wijntje/biertje/koffie/thee op de bank, gezelschapsspelletjes, festivals bezoeken. Maar ik sta ook open voor nieuwe dingen



Spreekt dit je aan, laat dan een berichtje hieronder achter of stuur een mail naar vriendinnen.hengelo.enschede@hotmail.com. Misschien kunnen we dan een whatsappgroep maken zodat we vanuit daar iets kunnen afspreken! Het liefst tussen de 25-30 jaar.



Ik hoop wat van jullie te horen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een mailtje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook geïnteresseerd in dezelfde dingen, alleen ben ik 23. Mag ik reageren?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desolate schreef op 24 november 2016 @ 17:28:

Ik ben ook geïnteresseerd in dezelfde dingen, alleen ben ik 23. Mag ik reageren? Haha uiteraard! De leeftijd was in principe maar een indicatie leuk dat je reageert. Misschien kun je je nummer doorgeven via de mail, dan maak ik een groepsapp aan!
Mag Almelo ook nog?
Alle reacties Link kopieren
Almelo is ook prima! Als het tenminste voor jou geen probleem is om dan in Hengelo of Enschede af te spreken.
Nee hoor, ben in het bezit van een auto. Daarbij wil ik Hengelo en Enschede ook wel beter leren kennen. Ik woon net een jaar aan deze kant van het land
Alle reacties Link kopieren
Ok top! Dan zou ik zeggen stuur mij je nummer maar door
Alle reacties Link kopieren
Fijn! Ik heb gemaild!
gemaild.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dag het al een tijdje geleden is dat dit bericht is gepost maar ik ben ook geinteresseerd!

Ik ben 25 jaar en woon in Hengelo:)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook gemaild
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik kwam je berichtje nog tegen en dacht ik reageer nog.

Ik ben 29 jaar en woon nu bijna een jaar in Almelo (vanuit Arnhem deze kant op verhuisd)

Ik vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ben je nog op zoek naar wat gezelligheid, laat me het dan weten.



Groetjes Jacquelien
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik ben 27 jaar en woon vanaf mei in Enschede. Ik kom zelf uit Brabant, niet echt om de hoek dus. Ik zou me graag aan willen sluiten bij jullie groepje voor sociale contacten!

Hoe gaat dit in z'n werk?



Groetjes
Het is alweer een wat ouder bericht, maar wil ook graag reageren.



Ik woon op dit moment tijdelijk bij vrienden in Almelo en ben druk op zoek naar een eigen huisje in Enschede. Daar hoop ik vanaf juli dit jaar te kunnen wonen. Ik houd van (spontaan) een terrasje pakken, lunchen, winkelen, wijn/bier/borrels thuis of in de stad, stappen tot laat (af en toe) en festivals.



En heb een mail gestuurd
anoniem_63de3602e7e9a wijzigde dit bericht op 12-11-2017 08:55
5.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk. Kom zelf uit enschede en ben 23 jaar oud.
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik heb je ook gemaild! Lijkt me leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven