Dolende dertiger zoek gezelschap/vrienschap uit Den Bosch

04-12-2016 21:00 7 berichten
Beste jij,



Ben jij net als ik ergens een dertiger & single en heb je net als ik niet al te veel te besteden af en toe..

Ik woon sinds kort in Den Bosch en het is een stad die ik nog wil ontdekken wandelend maar ook op de fiets...

vooral straks in de lente/zomer!

Ga je mee?



Zo ga ik graag ook naar bioscoop, concert, musea, voorstelling & wil ik meer ontdekken van de natuur in Nederland. Er zijn veel plekjes waar ik niet

geweest ben.

Ook ben ik iemand die dolgraag kookt & hier volop van geniet. Boeken lezen/muziek vind ik ook heerlijk, brengt me in ene ander wereld.



Ik ben nog niet wezen on line daten, omdat het vorig jaar niet zo goed afliep. Maar ergens sta ik er wel weer voor open ook al vind ik het doodeng! Want ik mis het wel & in de toekomst zie ik wel een kindje. En ik kom hem niet tegen in de Kruidvat haha... helaas!



Ik hou van dansen, en wil graag naar Latin Village in februari...ik wil ook op stap af en toe buiten deze stad of in deze stad...

maar weet niet precies waar... Ga je mee?



Het reizen vind ik super tof en mooi, maar eerlijk is eerlijk... het is mij te duur nu! Voor korte en goedkope reisjes zou ik best kunnen gaan hoor!



Mijn wens is om een vriendinnetje(of meer) te vinden waarmee het klikt & met wie ik het leuk heb.

Ook omdat ik nu in deze stadje woon en nog niemand echt ken...probeer ik het zo.



Het liefst iemand uit Den Bosch , maar mag ook verder af hoor! Als het klikt en je woont aan de ander kant van het land, vind

ik helemaal niet erg!



Groetjes!
Hoi daar!



Ik vind je oproepje leuk en erg open! :-)

Spreekt mij zeker aan.

Ik kom uit Nijmegen, getrouwd en ben 33 jaar.

Ik hou ook van koken, wandelen, bios

en reizen :-)



Hoop van je te horen.



Groetjes, Marjolein
Hi Marjolein,



heb je een berichtje gestuurd!



xxx
Alle reacties Link kopieren
Oud topic, maar kwam bij het zoeken op Den Bosch naar boven. Wellicht heb je Den Bosch en omgeving intussen al meer verkend, maar wilde toch nog even reageren. Ik ben vooral een wandelaar, maar op zijn tijd vind ik fietsen ook leuk.
Asrael2017 schreef:
19-01-2019 13:55
Oud topic, maar kwam bij het zoeken op Den Bosch naar boven. Wellicht heb je Den Bosch en omgeving intussen al meer verkend, maar wilde toch nog even reageren. Ik ben vooral een wandelaar, maar op zijn tijd vind ik fietsen ook leuk.

Klopt! Heb veel verkend! Vooral wandelden en fiets is mijn vervoermiddel ..
Maar kan nog meer verkennen altijd!
Kom je uit DB?
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik kom uit Oss. Heb 4 jaar in DB op school gezeten en in die tijd veel bekeken. Met name veel rondgewandeld in en rond het centrum. De laatste tijd kom ik er minder vaak, maar blijf het een leuke stad vinden. Als ik er kom, zie ik nog steeds nieuwe dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jouw bericht ontvangen en beantwoord. Maar twijfel of je deze hebt ontvangen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven