Gezellige vriendin(nen) gezocht - Breda

03-01-2017 09:47 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dankzij de liefde ben ik afgelopen oktober verhuist van Hilversum naar Breda. Hele leuke maar ook spannende stap want ik ken hier helemaal niemand. Mijn partner heeft zijn werk en eigen hobby's.. ik heb momenteel het huishouden en de verzorging van onze dierenbende.. Je kan je dus wel voorstellen dat ik inmiddels wel een beetje in het figuurlijke zwarte gat gevallen ben. Ondanks dat ik erg leuke vrienden en vriendinnen heb zit niemand meer in de buurt. Wel ben ik het type van liever een hand vol goede vrienden dan een hele berg die je af en toe spreekt.

Zodoende ben ik op zoek naar leuke mensen voor wie vriendschap en sociaal contact ook echt wat inhoud ;)



Over mij:

30 jaar, (nog) geen kids, gezellig, sociaal, houd van humor, gek op (huis)dieren (paarden, fretten, honden, katten), hou van TV series, goed boek op zn tijd, lekker koken en bakken, gezelschapsspellen, wandelen met de honden, de natuur in om te fotograferen, uitgaan in de vorm van hapje eten, bioscoop etc. Helaas zit ik momenteel wegens ziekte in de ziektewet en heb ik dus veel tijd om handen.



Ik zou het enorm leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en wat te ondernemen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Klinkt herkenbaar :-) Kun je je priveberichten-ontvang-optie even aanzetten?

Ik woon ook sinds oktober samen in de omgeving van Breda.

Inmiddels hebben we een klein clubje verzameld en we hebben morgenavond voor de 2e keer afgesproken en er zijn nog wat meiden voor de eerste keer bij.

Dus mocht het je leuk lijken, laat het even weten.

Groetjes.
If kisses were snowflakes, I'd send you a blizzard
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik had geen idee dat die standaard uit stond haha! maar ik kan berichten ontvanegn nu en ja ik hoor er graag meer over!



Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Als je gezelschapsspellen leuk genoeg vindt om regelmatig te doen, ben je op woensdagavond welkom op onze club

(ja het is iets anders dan de vriendschappen die je zoekt waarschijnlijk maar misschien voor erbij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik zoek ook wat meer aansluiting bij mensen in mijn omgeving. Ik ben voor het werk naar Breda verhuisd en heb super leuke collega's, maar de meeste vriendinnen van me wonen in Eindhoven en Utrecht. Het lijkt me daarom leuk om wat meer vrienden te krijgen in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Heey je bericht sprak me aan en zou graag in contact willen komen
Ben je nog op zoek naar mensen? Ik hou ook van dieren, vooral van katten, van koken en bakken en uit eten gaan. Ik doe ook graag spelletjes. Het lijkt me leuk om je te leren kennen. Stuur me maar een pb als je wil.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Je bericht is al van even geleden dus weet niet of er nog een vriendin bijkan 😉 Haha.
Nee ben ook op zoek naar wat leuke nieuwe contacten door studie's in verschillende steden niet echt contacten in Breda.
Ik ben 30 zonder kinderen.
Hou ook enorm van dieren, koken bakken, speel gitaar, fotografie, gezellig filmpje, terrasje noem maar op.

Lijkt me leuk om wat van je te horen
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Hier hetzelfde probleem! Ik ben voor mijn werk/studie ook verhuisd naar Breda. Helaas ken ik weinig mensen hier in de omgeving wat ik ontzettend jammer vind en zou graag nieuwe contacten maken :)!

Ik ben zelf 26 jaar en heb dezelfde interesses als jullie!
Alle reacties Link kopieren
Jullie kunnen pb-en hoor.
Woon inmiddels 4 jaar in Breda en lijkt me gezellig.

Ik ben zelf 28 jaar, zelfde interesses :)
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal,

Wegens de liefde ben ik ook verhuisd naar Breda. IK ben 28 jaar en deel ook dezelfde interesses.Het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen en met jullie in contact te komen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven