Ook (net) gescheiden. Wie kletst mee?

01-02-2017 21:12 37 berichten
Ik ben op zoek naar mensen die ook net gescheiden zijn om anoniem ervaringen uit te wisselen en te kletsen. Waar loop je tegen aan, wat gaat wel goed, wat niet.

Ik heb hiervoor een Kik account aangemaakt en wil een groepje aanmaken.



Ik ben niet op zoek naar allerlei foute kerels met foute opmerkingen, intenties, maar naar lotgenoten.



Heb je zin om te kletsen, ervaringen uit te wisselen. Doe me dan een berichtje, dan geef ik de naam van de groep door.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Scheiding officieel nog niet rond, maar we wonen apart en de kinderen gaan heen en weer tussen ex en mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook 2 maanden geleden gescheiden.. en ik heb het er erg moeilijk mee, omdat ik nog steeds van hem houd.



Slapeloze nachten, emotionele instortingen etc.. wellicht herkenbaar voor vele?..



Nu kijk ik voor me uit. Ik heb mijn verdriet een plek kunnen geven. Ook heb ik geaccepteerd dat het zo moest zijn en dat ik ook op afstand van mijn ex man kan houden en dat zal ik altijd blijven doen.



Ik heb veel afleiding gezocht en dat heeft behoorlijk geholpen om mijn hoofd boven mijn verdriet te houden.



Ik wens alle andere lotgenoten sterkte toe en ik hoop dat het goede stap mag zijn voor de toekomst.
Ik had in het begin weinig last van de scheiding, maar merk nu dat dingen mij wel dwars zitten. Ben benieuwd of dit herkenbaar is voor anderen.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is de scheiding aangevraagd. Twee jaar geleden de beslissing al genomen, nu eindelijk alles bijna rond.

Ik loop vooral tegen dingen aan in de opvoeding van mijn kind. Mijn ex besteed weinig aandacht aan hem, en ik heb een boos en gefrustreerd kind in huis.

Hoe gaan jullie kids er mee om?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook net gescheiden. Ik maak een Kik-account aan...
Alles komt goed..........
Jubjub. Ik heb je een uitnodiging gestuurd
anoniem_318137 wijzigde dit bericht op 02-02-2017 07:55
Reden: Te vroeg op enter
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zit helemaal aan t begin vd scheiding, zou graag contact willen..
Alle reacties Link kopieren
Weet alleen niet wat een kik account is...
Kik is een anonieme whatts app. Hoef je geen telefoonnummers of privégegevens uit te wisselen.

Blijf je net zo anoniem als je zelf wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jongen van 25 maar ook gescheiden? Weet niet of dit een probleem is voor jullie anders zou ik graag mee willen praten
Doe me maar een berichtje, dan voeg ik je toe.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rzm schreef op 01 februari 2017 @ 21:42:

Ik ben ook 2 maanden geleden gescheiden.. en ik heb het er erg moeilijk mee, omdat ik nog steeds van hem houd.



Slapeloze nachten, emotionele instortingen etc.. wellicht herkenbaar voor vele?..



Nu kijk ik voor me uit. Ik heb mijn verdriet een plek kunnen geven. Ook heb ik geaccepteerd dat het zo moest zijn en dat ik ook op afstand van mijn ex man kan houden en dat zal ik altijd blijven doen.



Ik heb veel afleiding gezocht en dat heeft behoorlijk geholpen om mijn hoofd boven mijn verdriet te houden.



Ik wens alle andere lotgenoten sterkte toe en ik hoop dat het goede stap mag zijn voor de toekomst.



Helemaal herkenbaar, ik zit er nog middenin en dat is heel erg zwaar.

Ik zou graag willen meepraten.
Benny doe me even een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
wat is een Kik account?
Kik is een soort anonieme Whattsapp. Hoef je geen telefoonnummers en overige privé zaken te delen. Is te vinden op Android en Apple.
Alle reacties Link kopieren
Hallo



Net gescheiden en vind het fijn om ervaringen te delen.
Doe me maar een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Ik zit in week 2 van de scheiding officieel de knop doorgehakt gisteren
Wat naar Queenfan! Doe me maar een berichtje als je wilt meekletsen.
Alle reacties Link kopieren
Gedaan
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik ben sinds begin dit jaar officieel gescheiden. Mag ik ook meekletsen?
Doe me maar een pb!
Alle reacties Link kopieren
Oh meiden.. Wat een ellende toch een scheiding..



(en jammer dat er niet hier geschreven wordt!)
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormy2016 schreef op 30 april 2017 @ 22:15:

Doe me maar een pb!Gedaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven