vriendinnen gezocht in Almere/Amsterdam

02-03-2017 21:30 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



Contact maken gaat mij niet zo heel goed af, dus ik dacht ik probeer het eens op deze manier!



Over mij: Ik ben 28 en woon in Almere. Ik werk parttime op de financiële administratie bij een vereniging in Amsterdam. Daarnaast ben ik dit jaar begonnen aan de deeltijdopleiding bedrijfseconomie.



Ik heb zo goed als geen vriendschappen/contacten meer over, mede doordat ik mijn focus had gelegd op mijn relatie en het 'settelen'. Ik heb hier lange tijd geen moeite mee gehad, maar mis het contact nu toch wel.

Het lijkt me leuk om via deze weg nieuwe vriendinnen te ontmoeten waar ik gezellig dingen mee kan doen!



Ik vindt het leuk om films/series te kijken, te gaan lunchen/uit eten te gaan, winkelen, noem maar op!

Verder ben ik niet van het uitgaan, maar het lijkt mij wel leuk om eens te gaan stappen of naar een festivalletje te gaan.



Ik wil elkaar graag eerst een beetje leren kennen via online contact of whatsapp. Lijkt dit jou wat? Stuur mij een berichtje!



Groetjes, Wendy
Alle reacties Link kopieren
Heel veel succes Wendy! Je klinkt aardig dus dat komt helemaal goed.
Alle reacties Link kopieren
Hoi wendy je lijkt me een aardige meid ik woon ook in almere dus komt goed uit
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi ik reageer een beetje laat, ik zie dit dan ook nu pas.
Ik ben 28 jaar kom uit Almere en ook op zoek naar nieuwe vriendschappen..mede doordat ik ben gesetteld.. heb een man en 2 kids...ben ik vriendinnen kwijt geraakt heb een heel ander leven dan zij blijkbaar en zie ze niet zo veel (bijna niet dus) meer helaas. Groetjes Sam
Alle reacties Link kopieren
Ydnew89 schreef:
02-03-2017 21:30
Dag meiden,



Contact maken gaat mij niet zo heel goed af, dus ik dacht ik probeer het eens op deze manier!



Over mij: Ik ben 28 en woon in Almere. Ik werk parttime op de financiële administratie bij een vereniging in Amsterdam. Daarnaast ben ik dit jaar begonnen aan de deeltijdopleiding bedrijfseconomie.



Ik heb zo goed als geen vriendschappen/contacten meer over, mede doordat ik mijn focus had gelegd op mijn relatie en het 'settelen'. Ik heb hier lange tijd geen moeite mee gehad, maar mis het contact nu toch wel.

Het lijkt me leuk om via deze weg nieuwe vriendinnen te ontmoeten waar ik gezellig dingen mee kan doen!



Ik vindt het leuk om films/series te kijken, te gaan lunchen/uit eten te gaan, winkelen, noem maar op!

Verder ben ik niet van het uitgaan, maar het lijkt mij wel leuk om eens te gaan stappen of naar een festivalletje te gaan.



Ik wil elkaar graag eerst een beetje leren kennen via online contact of whatsapp. Lijkt dit jou wat? Stuur mij een berichtje!



Groetjes, Wendy
Hoi Wendy,

Ik zag je berichtje en zou het leuk vinden om een keer af te spreken. Ik woon zelf ook in Almere en hou van shoppen, Zumba en lekker uit eten.

Groetjes Sabine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven