Gezellige kinderloze meiden gezocht

04-03-2017 10:44 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd is voorbij gevlogen. Inmiddels over de 35 jaar en als ik om mij heen kijk hebben al mijn vriendinnen inmiddels een gezinnetje. Ik gun t iedereen van harte. Wel mis ik stiekem de gezelligheid van vroeger. Lekker borrelen, eten, wandelen, sporten zonder de gespreksonderwerpen van luiers, zwemles of playdates. Wie oh wie ook, woont in omgeving deventer/ apeldoorn en heeft behoefte om nieuwe mensen te leren kennen?
Haha heel herkenbaar!

Jammer genoeg woon ik alleen niet bij je in de buurt ;)
Alle reacties Link kopieren
Same here alleen niet in je buurt helaas
Alle reacties Link kopieren
Ook ik zit niet in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Maar klinkt wel herkenbaar.
Alle reacties Link kopieren
Jaja! Ik herken het en woon wel in de buurt (Deventer). Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Erg fijn te lezen dat t herkenbaar is dames! Begon bijna te denken dat ik de enige op de planeet was.



@ Mare85, wat leuk zeg. Stuur anders mij even een pb?
Alle reacties Link kopieren
quote:Compliance schreef op 04 maart 2017 @ 13:02:

Erg fijn te lezen dat t herkenbaar is dames! Begon bijna te denken dat ik de enige op de planeet was.Welnee joh
Alle reacties Link kopieren
Omgeving Haarlem :-)?
Alle reacties Link kopieren
Brabant
Alle reacties Link kopieren
Mijn ongeveer laatste kinderloze vriendin is onlangs per ongeluk zwanger geraakt.

Leuk allemaal, alleen zoals jullie weten gaan levens verschillend lopen met en zonder kinderen,
Alle reacties Link kopieren
quote:elske77 schreef op 04 maart 2017 @ 13:40:

Omgeving Haarlem :-)Wie weet nog wel meer uit die omgeving
Alle reacties Link kopieren
Das zeker anders. Maar hoeft niet altijd.
Alle reacties Link kopieren
Ikzelf ook geen kinderen hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik merk met name dat de gespreksonderwerpen echt anders zijn. Begrijpelijk, maar soms denk ik: kom op, er is meer in de wereld! Bijv iets met Trump, opleiding, werk, verkiezingen etc etc
Ja ik ook! Heel herkenbaar. Maar woon dan weer in Friesland.
Alle reacties Link kopieren
quote:Compliance schreef op 04 maart 2017 @ 13:02:

@ Mare85, wat leuk zeg. Stuur anders mij even een pb?Jij hebt de optie voor een pb uit staan
Alle reacties Link kopieren
quote:lilguinea schreef op 04 maart 2017 @ 14:04:

Ja ik ook! Heel herkenbaar. Maar woon dan weer in Friesland.Wie weet lezen meer dames uit Friesland dit topic
Alle reacties Link kopieren
Oh jee... nu is t wel heel duidelijk dat ik nog niet ervaren ben op dit forum. Instellingen aangepast, pb aan. Geloof ik.....
Alle reacties Link kopieren
JAJAJA herkenning! Ik woon niet in Deventer helaas maar omgeving Leiden. Succes Compliance!

Mocht iemand hier in de buurt interesse hebben stuur me gerust een pb om verder te kletsen
quote:lilguinea schreef op 04 maart 2017 @ 14:04:

Ja ik ook! Heel herkenbaar. Maar woon dan weer in Friesland.



Ik woon ook in Friesland Misschien even pb voor contact?



Oh.. ik zie dat jij optie voor pb niet ingeschakeld hebt..
Alle reacties Link kopieren
Kijk... Helemaal top toch!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt erop dat de topic van Compliance velen van ons aanspreekt
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed idee! Herkenning alom. Hier ook een 34-jarige kindvrije vrouw met behoefte aan vriendinnen zonder kinderen. Zijn hier ook dames uit Oost-Brabant met dezelfde behoefte?
Alle reacties Link kopieren
Wauw, wat een reacties allemaal! Jammer dat Nederland dan toch opeens wel redelijk groot is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven