Verhuisd naar Eindhoven

06-03-2017 19:21 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,



Ik ben sinds begin dit jaar verhuisd voor de liefde naar Eindhoven.

Zelf kom ik uit Maastricht, dus was Eindhoven de betere optie om te gaan wonen. ;)



Echter, na een tijdje in het huis te hebben gezeten en best een druk bezette vriend te hebben, begin ik me toch wel te vervelen...

Ik ben gewoon op zoek naar leuke mensen om mee om te gaan, die graag naar een festival gaan, bioscoopje mee kan pakken, terrasje mee kan pikken of gezellig een wijntje mee kan drinken in de tuin.



Lijkt jou dat ook gezellig? PB me dan



Groetjes,
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Newby90! Ik zag jouw bericht voorbijkomen en dacht... toch even een account aanmaken om te kunnen reageren. Ben eigenlijk een stiekeme lezer op het forum.



Hier beeetje hetzelfde verhaal. Ik kom uit de buurt van Sittard en ben aantal jaren geleden verhuist naar de omgeving van Eindhoven, ook voor de liefde. Ik vind het erg leuk om nieuwe meiden te leren kennen om af en toe iets gezelligs te doen. Zal ik je een pb sturen? Even kijken hoe dat gaat hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allebei,



Ik woon sinds kort (weer) in de buurt van Eindhoven (10 minuutjes rijden). Ik heb altijd ergens anders gestudeerd, maar nu ik hier weer woon merk ik dat het contact met mijn studievriendinnen verwatert. Ik zou ook graag weer in contact komen met gezellige meiden om wat vaker af te spreken en leuke dingen te doen. Ik heb alleen geen idee hoe ik een PB stuur... Ik ben eigenlijk ook een stille meelezer.
Alle reacties Link kopieren
Altijd leuk nieuwe mensen! Ik ben dagelijks in Eindhoven voor werk. Woon in de buurt.
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,



Leuk dat jullie reageren! :-)

PB zet je aan bij je eigen instellingen.

Ik heb dat via de pc gedaan.



Lijkt me leuk om jullie te ontmoeten!



Groetjes,

Jennifer
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen we een groepsapp aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Ja, als iedereen zijn telefoonnummer in een privébericht aan mij geeft, zet ik die wel op.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

voor mij geld hetzelfde, woon ook sinds een paar jaar in eindhoven en ben ook wel in voor gezelligheid!!
Alle reacties Link kopieren
Hee wat leuk! Ik woon ook al een tijdje in Eindhoven. Leuke nieuwe mensen ontmoeten is altijd goed
Alle reacties Link kopieren
We hebben een groepsapp gestart,

Als je je nr in een privébericht stuurt voeg ik je toe.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik lees dit topic wat laat maar zou graag mee kletsen!
Hi! Is deze groep nog actief? zo ja, ik sluit graag aan :)
Alle reacties Link kopieren
Hee Meiden, Ik doe graag mee! Heb je een PM gestuurd met mijn nummer :) Groetjes, Anouk
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden, Ik ben Yoni, (25) Ik ben een gezellige meid uit veldhoven. en zoek nieuwe contacten, stuur me gerust een appje als je in de omgeving woont (noord brabant) , [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-08-2017 00:02
Reden: 06 verwijderd. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
4.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden, ik woon in EIndhoven en ben ook opzoek naar nieuwe contacten in de buurt van EIndhoven. Om gezellig samen een wijntje te drinken, terasje pakken of misschien iemand om wekelijks samen te sporten? Ik hoor graag of ik nog bij jullie kan aansluiten.

xxxx
Alle reacties Link kopieren
Hej dames! Ik kom ook uit Maastricht en hetzelfde verhaal.. verhuisd naar Eindhoven. Lees dit topic nu pas. Ik weet niet of jullie app groepje nog bestaat of dat er nog iemand behoefte heeft aan nieuw contact:-) groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hej! Hoe gaat het ondertussen in Eindhoven?:-) Ik ben ook vanuit Maastricht naar Eindhoven verhuisd en moeilijker contacten te maken als je niet meer studeert, merk ik.
Ik ben 28 en woon in Stratum met mijn vriend, hebben vorig jaar een huis gekocht. Als het je nog leuk lijkt om contact te maken hoor ik het wel :-)

quote=Newby90 post_id=26311401 time=1488824480 user_id=334825]
Hoihoi,



Ik ben sinds begin dit jaar verhuisd voor de liefde naar Eindhoven.

Zelf kom ik uit Maastricht, dus was Eindhoven de betere optie om te gaan wonen. ;)



Echter, na een tijdje in het huis te hebben gezeten en best een druk bezette vriend te hebben, begin ik me toch wel te vervelen...

Ik ben gewoon op zoek naar leuke mensen om mee om te gaan, die graag naar een festival gaan, bioscoopje mee kan pakken, terrasje mee kan pikken of gezellig een wijntje mee kan drinken in de tuin.



Lijkt jou dat ook gezellig? PB me dan



Groetjes,
[/quote]
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik verhuis binnenkort vanuit het noorden naar Limburg, op zo'n 20 minuten van Eindhoven. Ik zou het ook leuk vinden om daar nieuwe contacten op te doen.
Loopt de appgroep nog?

Ik houd van terrasjes, bioscoop, gezellig wijntjes drinken, festivals en ik ben 25 jaar. Zou leuk zijn om hier nog wat te horen :)
Verlang naar wat je al hebt
Hee!
Ik ben naar Eindhoven verhuisd voor werk en merk ook dat ik wat moeite heb met contacten leggen. Ben overigens 25 jaar.
Nog iemand behoefte aan nieuwe contacten?

Groetjes,
Marjolein
Omgeving v eindhoven, +/- 40 jaar, ook op zoek naar n leuke vriendschap om af en toe eens mee te gaan stappen (bijv)
Ik had zelf al n (uitgebreider) oproepje geplaatst toen ik dit oproepje tegenkwam, maar je mag mij dus óók pb-en :)
Hoi!

Ik weet niet of dit topic nog actief is, maar ik zou graag aan willen sluiten. Ik woon nu een aantal jaar in Eindhoven en door het werk zijn de contacten wat verwaterd. Ik ben 29 jaar. Het lijkt me leuk om met nieuwe mensen in contact te komen. Zou leuk zijn om hier nog wat te horen!
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Vandaag keek ik weer voor het eerst op deze website.
Stuur me maar een privé berichtje!

Groetjes!!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven