Vriendschap gezocht omgeving Rotterdam

18-03-2017 20:59 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je kent het wel, vriendschappen die verwateren of interesses die veranderen.. Omdat het best lastig kan zijn nieuwe vriendschappen te sluiten probeer ik het via een oproepje!



Ik ben op zoek naar meiden waarmee het gewoon gezellig kan zijn. Zelf hou ik erg graag van een wijntje en zo ook de avonden waardoor je zo dubbel kan liggen van die wijn! Lekker lunchen en op een terrasje zitten, een stuk wandelen, steden bezoeken of een musea is ook leuk!



Verder ben ik gewoon mezelf en hou ik van mensen die ook zo zijn, gewoon lekker normaal. Ik ben 30 jaar oud en woon in de omgeving Rotterdam samen met mijn vriend.



Misschien is het wel leuk om een gezellige middag te plannen. Hierbij kunnen mensen zich dan aansluiten. Denk aan een lekkere lunch + een activiteit!



Ik hoor jullie graag!!

Groetjes!
anoniem_336781 wijzigde dit bericht op 23-03-2017 10:29
Reden: Toevoeging
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk berichtje, ik woon helaas niet in de buurt. Succes!
Alle reacties Link kopieren
wat een leuk oproep! ik woon wel in de buurt dus in Rotterdam.....
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wat een gezellige oproep.. Kan ik je een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Kjubee,



Ja tuurlijk!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi Less15, wat een leuk oproepje! :-) Ik woon in Rotterdam Schiebroek, ben 34 jaar en ben altijd in voor een gezellige middag. Mocht je een keer zin hebben in een kopje thee met taart stuur mij dan een berichtje. Less15, ondertussen heb je een berichtje.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Hi Les,



Ik heb je zojuist een berichtje gestuurd.

Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te leren kennen in de (omgeving) Rotterdam

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik sluit me ook graag aan! Lijkt me gezellig!



Groet
Alle reacties Link kopieren
Ook ik kwam hier om een oproepje te plaatsen, en die van jou sprak me zeker aan!



Zal ik je een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Sluit mij graag aan...



Ik, moeder van 3, mis wel een goede vriendin (of vriendinnen) in mijn leven. Mijn man is mijn maatje maar hoe leuk is het juist met je vriendinnen is over die mannen te kletsen onder t genot vaan een wijntje ... of 2 ;))
Alle reacties Link kopieren
Hey ik sluit me ook graag aan



Is er al een groep gemaakt?



Groetjes samanta
Alle reacties Link kopieren
Hoi mensen, ik woon ook in Rotterdam, ben 35 jaar. Kan ik nog aansluiten bij de groep.

Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden, ben wel in voor een gezellige lunch en sluit graag aan bij de groep! Ben zelf 26 en woonachtig in Den Haag. Heb je een berichtje gestuurd @Less15
Alle reacties Link kopieren
Leuke oproep! Ik ben 34 en woon ook in de omgeving.
Alle reacties Link kopieren
Leuk oproepje! Ik woon in een gehucht naast Gouda, en werk in Rotterdam. Ben 30 jaar heb een vriend en samen een zoontje van 1 jaar. Is er al iets ondernomen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ook ik sluit me graag aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik ook, leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hakkietakkie heb je een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,

Hebben jullie al afgesproken? Zou graag willen aansluiten als het kan voor een volgende x
You're never fully dressed without a smile :-)
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies,

Ik woon in Rotterdam en het lijkt mij ook wel gezellig om iets leuks te gaan doen met andere leuke ladies.
Tis al even geleden dat dit bericht is geplaatst zag ik, dus ik weet niet of er nog animo is om iets te gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Is er ooit al iets ondernomen?
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden,

Misschien te laat, naar anders sluit ik me alsnog graag aan!

Groetjes Cintha
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me ook leuk om me aan te sluiten! Kan dat nog? Ik ben 36, moeder van een zoon van 5. Lijkt me leuk en gezellig om een keer af te spreken! Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Is de topic nog actueel? Ik wil me namelijk graag aansluiten.

Ik woon ook in Rotterdam en ben 26 jaar. Ik werk en studeer..

Let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Klinkt leuk, is deze groep nog actief?
Ik woon zelf in omgeving Delft maar ben regelmatig in Rotterdam omdat mijn vriend daar woont.
Ik ben 34

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven