Gezelligheid Emmen en omgeving

02-04-2017 13:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, ik ben net in Emmen komen wonen, ik wil hier wat leuke nieuwe contacten op doen.

Misschien dat het op deze manier lukt!

Ik ben 28, woon samen met mijn vriend.

Ben een echt gezelligheids mens, hapjes drankjes, dagjes weg gezellige dingen ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Dat kan allemaal niet in Emmen en omgeving.
Love is the meaning of life
Hai!

Ik woon al jaren vlakbij Emmen en heb nog nooit gezelligheid gevonden hier hahaha!

Ik hoop oprecht dat het jou wel lukt.

Misschien heb je sneller succes omdat je nog jong bent.

Zou ik leuk voor je vinden!



:flower;
Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 02 april 2017 @ 13:46:

Hai!

Ik woon al jaren vlakbij Emmen en heb nog nooit gezelligheid gevonden hier hahaha!

Ik hoop oprecht dat het jou wel lukt.

Misschien heb je sneller succes omdat je nog jong bent.

Zou ik leuk voor je vinden!



:flower;Bedankt! Haha. Ik merk zelf ook dat het heel lastig is om er hier tussen te komen en contacten op doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:elfjetwaalfje schreef op 02 april 2017 @ 13:43:

Dat kan allemaal niet in Emmen en omgeving.



Echt niet? Lijkt me best gezellig in Emmen
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 14:11
0.00% gewijzigd
joh er is niets mis met Emmen! er wordt best veel georganiseerd, terrassen zijn open enz.



het snelst ergens tussen/bij horen is door bijvoorbeeld bij een sportvereniging te gaan! of een ander clubje, afhankelijk van wat je leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben 27 en woon ook in Emmen. En ook een gezelligheidsmens! :-) Gezelligheid vinden in Emmen is heus wel te doen, maar je moet wel mensen hebben waarmee je het gezellig kunt maken natuurlijk :-)
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
c_est_moi wijzigde dit bericht op 25-08-2017 22:42
97.92% gewijzigd
summer is a state of mind
Alle reacties Link kopieren
quote:c_est_moi schreef op 02 april 2017 @ 17:13:

Ik ervaar het ook als lastig om ertussen te komen. Ik woon ook in de omgeving van Emmen (misschien wel bij jou in de buurt Eleonora ).

Je blijft altijd iemand die "niet van hier" is......

Maar misschien is dit in Emmen zelf anders, ik zit meer in t buitengebied, haha!Ik denk dat dit overal wel een beetje zo is.. Dorpen zijn meestal nog heel 'eigen' inderdaad. Ik heb zelf nooit moeite gehad ergens tussen te komen, maar ik woon dan al vanaf dat ik klein was in Drenthe Ik praat alleen niet plat of met accent, dus krijg nog wel eens de vraag waar ik vandaan kom. Ja uh, gewoon hier vandaan, net als jullie
quote:c_est_moi schreef op 02 april 2017 @ 17:13:

Ik ervaar het ook als lastig om ertussen te komen. Ik woon ook in de omgeving van Emmen (misschien wel bij jou in de buurt Eleonora ).

Je blijft altijd iemand die "niet van hier" is......

Maar misschien is dit in Emmen zelf anders, ik zit meer in t buitengebied, haha!



Ook dat is overal zo en overal anders! waar ik mee wil zeggen: ik kom uit Emmen en woon nu in een dorpje in de buurt.. hier woon ik nu 11 jaar en nog steeds zegt er wel eens iemand dat ik hoor bij die en die, van die en die (schoonouders wonen al 40 jaar in dit dorp). dat wil echter niet zeggen dat ik er niet bij hoor, of zelf vrienden heb gemaakt.



overal waar je nieuw komt staan niet meteen 10 mensen voor je klaar met de mededeling dat ze je nieuwe vrienden zijn, daar zul je toch zelf wat voor moeten doen
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties....

Nee ik werk niet in Emmen 35 kilometer verderop, dus doe ik nog geen contacten in Emmen op haha.



Nouja zoals ik zei ik hoop dat ik via deze weg wel leuke nieuwe contacten op doe!
Alle reacties Link kopieren
Sorry ben te oud en woon een half uur van Emmen af. ( en nog steeds niet in de nieuwe dierentuin geweest )
Alle reacties Link kopieren
Hahaha moet je toch echt een keer heen.

Al vind ik persoonlijk de oude dierentuin mooier.
quote:Anniek88 schreef op 03 april 2017 @ 08:40:

Hahaha moet je toch echt een keer heen.

Al vind ik persoonlijk de oude dierentuin mooier.Dit hoor ik echt heul vaak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Anniek88 schreef op 02 april 2017 @ 20:01:

Bedankt voor jullie reacties....

Nee ik werk niet in Emmen 35 kilometer verderop, dus doe ik nog geen contacten in Emmen op haha.



Nouja zoals ik zei ik hoop dat ik via deze weg wel leuke nieuwe contacten op doe!Ik kan je geen berichtje sturen op de een of andere manier! Maar ik ben ook wel in om nieuwe contacten op te doen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Anniek88 schreef op 03 april 2017 @ 08:40:

Hahaha moet je toch echt een keer heen.

Al vind ik persoonlijk de oude dierentuin mooier.Als kind gingen we bijna elke zondag, mijn ouders hadden een abonnement . Heerlijke om daar te zijn
quote:Clueless_ schreef op 02 april 2017 @ 17:19:

[...]





Ik denk dat dit overal wel een beetje zo is.. Dorpen zijn meestal nog heel 'eigen' inderdaad. Ik heb zelf nooit moeite gehad ergens tussen te komen, maar ik woon dan al vanaf dat ik klein was in Drenthe Ik praat alleen niet plat of met accent, dus krijg nog wel eens de vraag waar ik vandaan kom. Ja uh, gewoon hier vandaan, net als jullie



Nooit moeite gehad ergens tussen te komen, sterker nog, ik ben elf keer verhuisd en steeds binnen de kortste keren had ik een sociaal netwerk, behalve hier, en ik woon er inmiddels vanaf begin 2009.



'Waar kom je vandaan' is een vraag die me nog nooit zo vaak is gesteld als hier en nog nooit is het blijkbaar zo belangrijk geweest als hier.



Ik woon in een klein veendorp niet ver van Emmen vandaan en ik kan oprecht zeggen dat ik me nog nooit zo eenzaam en 'anders' heb gevoeld als hier.



Ik was gewaarschuwd van te voren, ook hier op het forum, maar omdat ik altijd van het standpunt uit ben gegaan dat overal mensen wonen en ik me altijd overal snel thuis voelde, heb ik me daar niks van aangetrokken.

Helaas, in dit geval, had ik moeten luisteren.



Geen (of niet alleen) stugge of nare mensen of zo hoor maar sociaal en toegankelijk, dat dan weer niet.



Wie weet vergaat het jou anders TO, zou ik fijn voor je vinden!
Alle reacties Link kopieren
quote:Clueless_ schreef op 03 april 2017 @ 18:12:

[...]





Ik kan je geen berichtje sturen op de een of andere manier! Maar ik ben ook wel in om nieuwe contacten op te doen :-)Ik krijg de melding bij jou dat je het uit hebt staan dat mensen je privé berichten kunnen sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Anniek88 schreef op 05 april 2017 @ 14:23:

[...]





Ik krijg de melding bij jou dat je het uit hebt staan dat mensen je privé berichten kunnen sturen.Nu wel? Ik heb het ingeschakeld, stond idd uit..
Alle reacties Link kopieren
Hey Anniek!



Welkom in Emmen!

Ik woon al mijn hele leven in Emmen.

Er zijn genoeg andere leuke steden waar het ook gezellig is natuurlijk, maar gezelligheid maak je ook met elkaar en er is hier genoeg leuks te doen en te bedenken.

Ik wou je een privéberichtje sturen, maar zoals ik al zie (en al las van clueless) staat die bij jou nog niet aangevinkt.

Kunnen we eventueel via mail / messenger contacten.
Het mooiste dat je kan worden, is je zelf.
Alle reacties Link kopieren
Excuus dat ik niet gereageerd heb op jullie berichtjes!

Als het goed is staat het nu bij mij aan dat ik privé berichten kan ontvangen????
Hey hoi,

Ik up even een oud topic. Ik ben 26 jaar bijna en woon ook in de buurt van Emmen. Ook ik ben opzoek naar nieuwe contacten. Ik er hier al iets uitgekomen? Zo ja kan en mag ik aansluiten.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ik zie net je berichtje en het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik woon zelf in coevorden:)
schorpioen1992 schreef:
07-01-2018 18:08
Hoi hoi

Ik zie net je berichtje en het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik woon zelf in coevorden:)
Hoi,

Leuk een reactie te lezen. Als je wilt mag je me wel een pb sturen.

Groetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven