Vriendschap gezocht Hoorn en omgeving!

09-04-2017 15:09 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ik ben op zoek naar een lieve en betrouwbare vriendin uit Hoorn en omstreken. Een halfjaar geleden ben ik vanwege mijn vriend verhuist naar deze regio, maar mis hier vriendinnen om mee te kletsen, wandelen, terrasje pakken en om andere leuke dingen mee te ondernemen. En een leuke vriendin komt natuurlijk niet zomaar uit de lucht vallen dus ik besef dat ik 'op zoek' moet..

Ik ben overigens 35 jaar.



Ik hoop je hier te vinden!! Liefs, Sushi112
Alle reacties Link kopieren
Hi sushi, als je je berichtenfinctie aanzet stuur ik je even een pb!
Hi Sushi, ik heb net een zelfde soort berichtje geplaatst. Leuk om met je in contact te komen. Ik ben 31, woon ook in Hoorn en wil nieuwe mensen leren kennen... Leuk om van je te horen!!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Ik woon ook in Hoorn. Misschien handig om aan te geven wat je leuk vindt?



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Wat ik leuk vind... terrasje pakken met mooi weer, hapje eten, wandelen, feestje zo af en toe, lezen of Netflixen. Wijntje drinken en samen lachen.



Ben 36 en heb 2 kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik woon sinds twee jaar in de buurt van Hoorn en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van eten, theater en film, dagjes weg en relaxen.

Leuk om met elkaar in contact te komen. Wat is een handige manier om wat gegevens uit te wisselen, als we dat zouden willen?
Hey wat leuk. Ik ben 31, en heb 3 kinderen. Ja wat is handig?
quote:Blub25 schreef op 05 mei 2017 @ 17:05:

Hi allemaal,



Ik woon sinds twee jaar in de buurt van Hoorn en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Ik hou van eten, theater en film, dagjes weg en relaxen.

Leuk om met elkaar in contact te komen. Wat is een handige manier om wat gegevens uit te wisselen, als we dat zouden willen?Misschien via pb email uit wisselen?
Alle reacties Link kopieren
Ik wil niet het gras voor de voeten van Sushi112 wegmaaien, dus wil best iemand, bv Sushi een pb sturen met mijn emailadres.

Ik ben trouwens 32 en heb 2 kinderen :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan jou ook pb'en, Lanimame. Zag dat jij ook een oproepje had geplaatst.
quote:Blub25 schreef op 05 mei 2017 @ 18:16:

Ik kan jou ook pb'en, Lanimame. Zag dat jij ook een oproepje had geplaatst.leuk! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik forum mobiel en zie dat ik dan niets kan sturen. Zal straks thuis even inloggen.
Alle reacties Link kopieren
Blub, ik heb jou een pb gestuurd. De pb functie van lanimame staat uit
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Is dit oproepje nog 'actief'? Kom uit de omgeving van Hoorn, ben 38 met twee kids en lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Hoor het wel!
Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

MIj lijkt het ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Ik woon 20 km boven Hoorn in Wieringerwerf.
Ik ben 37 en alweer 17 jaar samenwonend met mijn vriend.
Hardlopen, zwemmen, paardrijden, sauna, uit eten, film kijken, wandelen en gezellig kletsen zijn mijn favoriete bezigheden:-)

Gr Ilse
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal, lijkt mij ook gezellig! Ik kom uit Hoorn en ben 40 en heb een dochter van 6 :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi zag dit oproepje....en dacht hopelijk leest iemand dit. Ben sinds t weekend komen wonen in Hoogkarspel en ook op zoek naar leuke meiden om iets gezelligs mee te gaan doen. Ben 39 heb 2 zoontje van bijna 9 mnd. Gr
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Jullie berichten zijn al van even geleden en ik ben benieuwd of jullie nog op zoek zijn naar iemand om gezellige dingen mee te doen. Ik woon sinds 1 jaar bij mijn vriend hier in West Friesland en mis het erg om leuke dingen te doen met andere vrouwen of gewoon even kletsen. Ik ben 27, houd van gezelligheid, koken, uit eten gaan, concerten en ga zo maar door. Lijkt me leuk om jullie te spreken!

Groetjes!
Hoi, Ladybird27, ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi kan ik me ook nog aansluiten bij jullie. Had op 1 februari ook berichtje gestuurd.
Gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven