Festivalmaatjes gezocht

19-04-2017 11:05 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_335617 wijzigde dit bericht op 20-08-2018 22:07
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hee Rooom, ik zit met hetzelfde! Ook mijn vriendinnen hebben geen zin of tijd. Had me net aangemeld om een soortgelijk oproepje te doen, want ben ook op zoek naar mensen om mee uit te gaan en/of festivals te bezoeken. Dus lijkt me heel leuk! Ik ben trouwens 24 jaar en woon in Amsterdam.
Kijk wat een goed idee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee-de-Goede schreef op 19 april 2017 @ 21:15:

Kijk wat een goed idee!Haha ja! Ik ga wel alsnog een keer alleen, hij staat op mijn bucketlist en ben erg benieuwd
Alle reacties Link kopieren
quote:A-n-n-a schreef op 19 april 2017 @ 21:14:

Hee Rooom, ik zit met hetzelfde! Ook mijn vriendinnen hebben geen zin of tijd. Had me net aangemeld om een soortgelijk oproepje te doen, want ben ook op zoek naar mensen om mee uit te gaan en/of festivals te bezoeken. Dus lijkt me heel leuk! Ik ben trouwens 24 jaar en woon in Amsterdam.Leuk! Stuur me een prive bericht, ik kan jou geen prive bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook wel eens alleen geweest naar een club (niet naar een festival), dat stond ook op mijn bucket list Het was uiteindelijk een geslaagde avond geworden toen ik met leuke mensen aan de praat raakte, maar doe het toch veel liever samen met anderen. Nou, ik stuur je een pm! Hopelijk reageren er nog meer mensen hier. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, heb ook weer veel zin in het festivalseizoen. Zelf houd ik van techno en house. Sluit graag een keer aan!
Alle reacties Link kopieren
leuk!

sluit me graag bij jullie aan.
Alle reacties Link kopieren
Hey, waar woon je ten eerste want dat is wel vrij handig om te weten.. ;)



Hier ook een festival liefhebber, wel alleen Hardcore (Early, Uptempo, Frenchcore etc, eigenlijk alles GEEN HARDSTYLE). Zie in hier en daar voornamelijk techcno voorbij komen verder, daar ga ik absoluut niet heen hahahaha.



xxx
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me leuk om aan te sluiten! Mijn vriendinnen houden helaas niet van festivals
Alle reacties Link kopieren
quote:xxCarmenx schreef op 20 april 2017 @ 23:24:

Hey, waar woon je ten eerste want dat is wel vrij handig om te weten.. ;)



Hier ook een festival liefhebber, wel alleen Hardcore (Early, Uptempo, Frenchcore etc, eigenlijk alles GEEN HARDSTYLE). Zie in hier en daar voornamelijk techcno voorbij komen verder, daar ga ik absoluut niet heen hahahaha.



xxxIk ben helaas echt niet van de hardcore haha.
Alle reacties Link kopieren
Elisa en pinkie als jullie mij een prive bericht sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het af en toe wel leuk om naar techno feestje te gaan maar ga toch liever naar Drum and bass feestjes.

Ik ben 22 jaar en woon in Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
haha jammer, want er stond van house tot hardstyle en ben zelf enorm blij heel snel na mn hardstyle start de hardcore te hebben ontdekt. dacht sta je dus vast wel open voor, maar goed dan kom je er vast nog wel achter dan snap je me wel hahahahaha :P
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, ik zit met hetzelfde dilemma als jullie! Ga wel regelmatig naar festivals met een vriendin van me maar die houdt alleen van r&b en dat heb ik nu echt wel een keer gezien, haha. Vind feesten als Loveland, Mysteryland, Soenda en Smeerboel leuk
Ik ga met een groepje naar Awakenings festival 24 juni. Mocht er iemand zin hebben om mee te gaan
Alle reacties Link kopieren
Yay! Ik heb je een berichtje gestuurd Rooom :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben Maya en ben 22 jaar en ben ook opzoek naar een stapmaatje.



Ik ga vaak naar festival. Ik hou van house, techno, latin house, hardstyle.. eigenlijk van alles wat!



Vriendinnen waarmee ik altijd stap zijn getrouwd, hebben een relatie of hebben geen tijd meer om te stappen. Ik mis het spontaan afspreken en lekker gaan stappen..



Bericht me maar als jullie zin hebben om uit te gaan!



Ik hoor van jullie



Groetjes Maya
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben ook op zoek naar festivalmaatjes. Zelf vind ik hardstyle leuk, maar ik sta ook open voor andere opties. Het lijkt me leuk om met een groep een keer ergens heen te gaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:Vuurpijl schreef op 08 mei 2017 @ 21:23:

Hoi!



Ik ben ook op zoek naar festivalmaatjes. Zelf vind ik hardstyle leuk, maar ik sta ook open voor andere opties. Het lijkt me leuk om met een groep een keer ergens heen te gaan!Ik kan je geen berichtje sturen. Je hebt het niet op aan staan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maya25juli schreef op 09 mei 2017 @ 12:29:

[...]





Ik kan je geen berichtje sturen. Je hebt het niet op aan staan.Ik heb hem aangezet, indd vergeten te wijzigen
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, wat leuk dat jullie ook houden van festivals. Misschien leuk om een groepje op fb of op de app te openen? Als iemand dan een leuk feestje heeft dat mensen zich er bij kunnen sluiten of zo? Over feestjes gesproken, is er dit weekend nix? 😜
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik sluit me ook graag aan!
Techno & hardstyle zijn mijn favo festival genres! Misschien good to know, ik woon in brabant. Iemand nog meer brabant?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Altijd in voor een feestje
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook op zoek naar festival maatjes! Ben 22 en woon in Eindhoven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven