Gezellige vriendinnen Den Haag e.o. (rond 30 jaar)

22-04-2017 12:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Lijkt me leuk om nieuwe meiden te leren kennen uit de omgeving om gezellige dingen mee te ondernemen en vriendschap mee op te bouwen. Bijvoorbeeld een keer naar een leuke stad gaan met de trein of een citytrip in het buitenland, wat cultuur opsnuiven, theater, festival, boeiend musea, you name it... Ik vind het ook heerlijk om op een luie zondag lekker op een terrasje in de zon te chillen en kletsen, vooral met het betere weer in aantocht, hou ik ervan om buiten te zijn.



Ik ben 31 jaar, op het moment single, doordeweeks werk ik fulltime bij een adviesbureau. In mn vrije tijd vind ik het heerlijk om te fietsen, met vriendinnen op stap te gaan, yoga, lezen, uit eten gaan, reizen, shoppen enz.



Kan je je erin vinden, dan hoop ik je reactie te zien, kan hieronder of een pb.



Misschien tot snel!
Keep your eyes on the stars and your feet on the ground
Alle reacties Link kopieren
Hi, klinkt leuk! Ik ben net 33 en kom uit de buurt van Rotterdam. Ben ook single.. helaas als 1 vd weinigen van mijn vriendinnen.. en nieuwe mensen leren kennen kan zeker geen kwaad denk ik altijd leuk! Alles wat je opnoemt vind ik zelf ook leuk iig, misschien hoor ik je.. groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ha dames! Ik zag het berichtje toevallig! Hebben jullie ondertussen al wat afgesproken? :)
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! Sluit me graag aan😊
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_268637 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 12:45
Reden: Bericht gaat verwijderen
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
#metoo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven