(Zomer)festival 30 +maatjes Utrecht gezocht!

23-04-2017 16:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met de zomer in aantocht en leuke festivals in het vooruitzicht zou ik mijn contacten wat willen uitbreiden. Vriendinnen om me heen zijn gesetteld (of daarmee bezig) en ik merk dat het steeds lastiger is om iemand te vinden voor een spontane afspraak als een terrasje, drankje in de stad of straks een festival.

Zelf ben ik 34 jaar, single, dol op de stad Utrecht en liefhebber van mode, films, boeken, dansen, vt wonen, filosoferen, tuinieren in mn kleine stadstuintje, musea, wandelen en veel te veel online shoppen



Ik zou het leuk vinden om vrouwen van (ongeveer) mijn leeftijd te ontmoeten die een beetje dezelfde interesses hebben en die het leuk vinden om aankomend voorjaar/zomer wat festivals in Utrecht af te gaan. Maar ook Lowlands staat nog op mijn lijstje!



Hoor graag wie zich hierin herkent! Laat een berichtje achter of stuur me een pb.
Alle reacties Link kopieren
Hoi, wieweet wat voor mij.. aan wat voor festivals dacht je? Ik ben er wel kieskeurig in, maar ook open voor es wat nieuws! Groetjes!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Soenda, Central Park, zomerkriebels, stekker, lief, smeerboel, om zomaar wat te noemen...?
Alle reacties Link kopieren
Heel gevarieerd! Leuk. Zal d'r es wat meer studie van maken en hier reageren.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Heey!



Ik zit sinds kort in een festival app groep. We zijn met ongeveer 30 personen nu. Als je/jullie willen stuur maar een PB dan kunnen we even contacten.



Gr.
Alle reacties Link kopieren
Ha Misha,

Heel leuk! Zou je mij een pb kunnen sturen? Dat lukt mij niet bij jou merk ik. Thnx!
Hoi! Ik ben Sandra, 35 jaar. Het lijkt mij ook erg leuk om mijn contacten wat uit te breiden. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Hier een gezellige meid van 35 die ook zin heeft in festivalletjes en andere leuke dingen te ondernemen. Ik woon in de buurt van Utrecht en heb je een pb gestuurd.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd ☺☺
Alle reacties Link kopieren
Hoi, altijd in voor een feestje :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Wat een leuk bericht en veel reacties al:)
Ik loop tegen hetzelfde aan, dat spontane acties moeilijker worden.
Lijkt me leuk om te contacten, ik heb je een pb gestuurd.

Groetjes,

Jolanda
Alle reacties Link kopieren
Hoi misha ik heb je een pb verzonden :) voor de festival watssapp groep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven