Vriendinnen maken/stappen in Nijmegen?

27-04-2017 14:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi ik ben Zoe, 28 Jaar en woon in Nijmegen.



Ik ben op zoek om vriendinnen te maken dus ik plats een Topic hier want ik wil meer contacten hebben om leuke dingen te doen zoals: Film kijken, na festivals te gaan of avond uit, muziek luisteren, na stad om te winkelen, naar stad gaan om ergens te gaan eten en of drinken



Ik vind deze dingen leuk om te doen: zwemmen, koken, films kijken, winkelen, naar stad gaan om ergens te gaan eten en of drinken, uitgaan naar muziek te luisteren, dagje weg, lezen in Engels..dus als jullie deze dingen ook leuk vinden misschien leuk om af te spreken



Ik werk.



Ik ben op zoek naar vriendinnen te maken en contact hopelijk te houden, want kan lastig zijn helaas.



Ik hoor graag van jullie.



Fijne Koningsdag.



Groetjes,

Zoe

Alle reacties Link kopieren
Hallo iemand hier?
Hoi Zoe,



Mijn naam is Annemarie en ben 26 jaar. Ik heb jaren in Nijmegen gewoond en sinds 1.5 jaar woonachtig in Arnhem.

Ik ben ook op zoek naar wat meer contacten vooral om mee te stappen, avondjes mee uit te gaan en leuke dingen mee te ondernemen.

Ik heb een aantal goede vriendinnen, maar merk dat de gemeenschappelijke interesses steeds meer beginnen af te wijken, waardoor dingen die ik echt leuk vind om te doen erbij in schieten (stappen, terrasje pakken, gewoon lekker de deur uit).

Ik werk, heb een kat en hou van twirlen



Het lijkt me leuk om in contact met je te komen!



Groetjes Annemarie
Alle reacties Link kopieren
@Annemarie, Hey leuk bericht maar kan geen pb sturen.
Alle reacties Link kopieren
@zoZoe en Annemarie,

Ik woon in Arnhem en ben 26 jaar. Ik sluit me graag bij jullie aan.
Alle reacties Link kopieren
Heyy alledrie,

Ik ben 28, woon in Nijmegen en sluit ook graag een keertje aan!
Zal even een pb'tje sturen!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Ik wil me graag aansluiten. Mijn naam is Mendy, 29 jaar en woon nu 3 jaar in Nijmegen.

Groetjes,

Mendy
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden,

Ik ben Sanne, 21 jaar en ben geboren in Nijmegen. Weet al veel leuke hotspots in Nijmegen.
Lijkt me gezellig om wat mensen te hebben om mee op te trekken aangezien mijn huidige vriendengroep een beetje uit elkaar valt.

Groetjes :)
Just keep swimming
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik ben Danny, woon sinds kort dichtbij nijmegen en heb daardoor nog weinig contacten,
Ben 22 jaar en lijkt me leuk om nieuwe contacten te leren kennen!

Dit ook omdat mijn eigen vrienden druk zijn met hun studie of vriendin..

Groetjes Danny!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven