Gezelligheid in Haarlem

01-05-2017 20:45 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! ik ben 24 en op zoek naar nieuwe contacten in omgeving Haarlem... ik woon hier nu 1,5 jaar samen met mijn vriend maar ken eigenlijk alleen zijn vrienden. Ik vind het ook altijd moeilijk om nieuwe contacten te maken in het begin.



Maar ik zou graag meer de deur uit gaan en gezellig drankjes doen, filmpjes doen, en al die dingen!
Alle reacties Link kopieren
Wel eens gedacht aan een (sport)club of cursus? Daar leer je nieuwe mensen kennen. Of via vrijwilligerswerk: https://haarlem.buuv.nu/
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon nu 4 jaar in haarlem vanwege mijn vriend, maar helaas is deze relatie over gegaan en wil nu graag wat meer mensen hier leren kennen.

Dus ben je nog op zoek?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een priveberichtje gestuurd Zeefzeef :)
Alle reacties Link kopieren
Lrkwnt: jij mag me ook een berichtje sturen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik ben 25 en woon nu 1,5 jaar in Haarlem. Ben hier heen verhuisd vanwege een baan. Je mag mij ook zeker wel een berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 28 jaar en woon ook in Haarlem. Je mag mij ook een berichte sturen:)
Hi dames,

Sinds een jaartje woon ik ook in Haarlem en heb wat vriendinnen ontmoet, maar merk dat ik het mis om een avond te gaan stappen of naar een leuk salsafeestje te gaan. De vriendinnen die ik heb hebben iets andere interesses als het hierom gaat.
Ik ben 29 en heb een vriend.

Als er dames zijn die hier geïnteresseerd in zijn, let me know!
Ik zoek wel iets meer diepgang in een vriendschap dan alleen feesten..

Groetjes, aardbei10
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Het is alweer even geleden dat er iemand wat geplaatst heeft hier, maar ik probeer het toch.

Ik herken het namelijk heel erg, ik ben 23 jaar en woon sinds 1 jaar in Haarlem vanwege een baan / vriend. Maar ik mis het wel heel erg om lekker met vriendinnen op stap te gaan! Ken nu vooral mensen via m’n vriend.

Is er interesse, stuur me een berichtje!
Ik heb je een berichtje gestuurd Brittjee_!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven