Vriendinnen Hoorn/Noord Holland

04-05-2017 17:43 8 berichten
Hoi,

Ik ben zoek naar nieuwe energieke, positieve mensen in mijn omgeving. Gezellig een avondje wijntjes drinken, dagje sauna, bioscoop, thee drinken, musea, concerten...

Ik ben 31 jaar, moeder van 3, en woon samen. Ik wil mijn cirkel verbreden, uit mn comfortzone, vandaar dit berichtje!



Wie heeft er zin om wat leuks te doen?

Stuur me een berichtje of reageer hier
Hi Lanimame,



Wat leuk! Ik zoek ook nieuwe, positieve en energieke mensen die het leuk vinden om dingen te ondernemen of gewoon gezellig thee of een drankje te drinken. Ik ben 32 en woon ook in Noord-Holland samen met mijn vriend.
quote:wendyviva schreef op 06 mei 2017 @ 13:50:

Hi Lanimame,



Wat leuk! Ik zoek ook nieuwe, positieve en energieke mensen die het leuk vinden om dingen te ondernemen of gewoon gezellig thee of een drankje te drinken. Ik ben 32 en woon samen met mijn vriend in Beverwijk.ik stuur je een pb Oke?
Alle reacties Link kopieren
Hi.. Hier ook iemand.. verhuist vanuit harderwijk naar noordholland sinds 2 maandjes met me man en 2 kids.. Ben zelf 25 maar hou zeker van een gezellig dagje weg.. en lekker kletsen over van alles en nogwat :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Mag ik nog aansluiten?

Ik ben 28 en heb 2 kleine kinderen. Zou het leuk vinden gezellig te kletsen en af en toe wat leuks te doen!
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid!

Kan ik ook aansluiten?
Enkele trefwoorden:
30 jaar, samenwonend in Hoorn, eerste kindje op komst, sportief, dol op drankjes doen en gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Jullie berichten zijn al van even geleden en ik ben benieuwd of ik bij jullie kan aansluiten. Ik woon sinds 1 jaar in West Friesland bij mijn vriend, ben 27 jaar, houd van reizen, koken, uit eten gaan, gezelligheid, concerten en ga zo maar door...!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Geen idee of jullie nog actief zijn?
29 jaar, getrouwd, uit Wervershoof en mama van een knap ventje van 5 maanden.

Vind het leuk om af en toe een kop thee (of koffie) te doen en lekker te kletsen! Terrasje, filmpje, festivalletje.

Mochten jullie dit nog wel lezen dan hoor ik het wel :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven