Gezocht vriendinnen omgeving Rotterdam

05-05-2017 19:11 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Mijn naam is kim, 29 en ik woon sinds een jaar in Rotterdam. Ik merk dat ik moeite heb met nieuwe mensen leren kennen en mis nu een stukje sociaal leven, stappen/terrasje/bios ect. Ik denk probeer het is via deze weg.



Gr. Kim
anoniem_344971 wijzigde dit bericht op 09-05-2017 12:36
Reden: Typfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey kim



Leuk oproepje ik herken mezelf deels in jouw oproep doordat vriendschappen verwaterd zijn



Ik ben zelf ook 29 jaar en woon in barendrecht



Lijkt me leuk om wat van je te horen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privé bericht gestuurd, weet niet of deze goed aangekomen is.



Gr. Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kim!



Ik woon nu ook ongeveer 1 jaar in Rotterdam en vind het altijd gezellig om nieuwe mensen te leren kennen. De spontane uitstapjes mis ik inderdaad ook wel. Ik hou ervan om een terrasje te pakken, naar de bioscoop te gaan of lekker in het park relaxen met een groep vrienden. Verder ben ik 25 jaar en werk ik in de zorg.



Het lijkt me leuk om een keer wat af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hey leuk dat je reageert, ik kan je alleen geen pb sturen. Even bij je instellingen wijzigen. Gr. Kim
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem aangezet. Was het inderdaad vergeten te wijzigen ..
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, ook ik ben opzoek naar gezelligheid! Dus sluit me graag aan
Alle reacties Link kopieren
Hi Kim, ik woon ook in Rotterdam en ben op zoek naar nieuwe sociale contacten. Ben 31 jr..
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,,

ik ben Samantha, 26 jaar jong en woon ook in Rotterdam. wel wat uit de richting namelijk in Rozenburg maar ik vind het niet erg om te reizen, anyway ik ben ook opzoek naar wat gezelligheid en wil graag nieuwe sociale contacten opdoen.

ik wacht je berichtje rustig af.

Groetjes
Samantha
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Kan ik mij nog aansluiten? Hebben jullie inmiddels al afgesproken?

Ik ben ook op zoek naar gezelligheid en nieuwe contacten 🙋🏻
Alle reacties Link kopieren
Ola ladies,

Mijn naam is Shashaa ben 23jaar. Woon ook in Rotterdam. Werk in de horeca ben in bezit van een auto en hou er van om er op uit te gaan. Feestjes, weekendjes weg, welness, terrasjes, bios ect. Noem het maar op! Ik ben openminded en sta voor vrijwel alles open. Ik ben een tijdje erg druk geweest en zijn veel vriendschappen door verwaterd en erg uitgedund.. zelf ben ik ook erg moeilijk met nieuwe contacten maken dus probeer ik het ook op deze manier! Hoop dat ik me erbij aan mag sluiten en als iemand een privé berichtje wil sturen mag iedereen dat doen heb geen leeftijds voorkeur! Mijn jongste vriendin is 18 en mijn oudste vriendin is 36 dus niks is gek genoeg! Ik hoor het wel :D
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben nieuw op dit forum. Kan ik mij nog aansluiten?

Ik ben 26 jaar en woon sinds 3 jaar in Rotterdam. Ik werk op een advocatenkantoor en studeer in deeltijd hbo-rechten. Ik heb een Turkse achtergrond. Hiervoor heb ik altijd in Den Haag gewoond. Mijn vriendschappen zijn verwaterd of vriendinnen zijn al gesetteld. Daarnaast vind ik het ook lastig om mensen te leren kennen, omdat ik altijd maar 'aan het werk ben' of weer in de boeken zit.

Ik vind het leuk om gezellig een drankje te doen, te winkelen, of nieuwe dingen te ontdekken. Ik sta overal wel voor open.

Laat me maar weten of je bent geïnteresseerd!


:)
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Klinkt allemaal erg gezellig! Woon in Zoetermeer, 32 jaar en in bezit van een auto 😉 als jullie nog actief zijn, wil ik me graag aansluiten!

Groetjes Marleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven