Vriendschap gezocht (omgeving Arnhem)

08-05-2017 13:11 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_256937 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 21:01
97.96% gewijzigd
Hoi!



Leuk dat je naar Arnhem gaat verhuizen! Het is een erg leuke stad. Zelf woon ik in Z, dat ligt er vlak in de buurt. Ik ben 30 en heb twee zoontjes waarvan de jongste net 5 maanden is. Als je nog meer wil weten, hoor ik het wel :-)



Groetjes Jillian
Hele leuke stad! Ik woon er nu alweer 10 jaar met veel plezier. Welke wijk ga je wonen?



Toen ik er net woonde miste ik mijn vrienden uit Twente en heb ik via een oproepje hier één van mijn beste vriendinnen leren kennen. Inmiddels heb ik een druk sociaal leven opgebouwd maar vind het gezellig om een keer af te spreken. Wij hebben net 3mnd geleden een dochter gekregen.



Hoe oud is jullie dochter/zoontje?
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_256937 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 21:01
97.53% gewijzigd
O ... dat is hier een dorp verderop. Daar kan je ook leuk wonen!



Leuke leeftijd is dat! Mijn jongste is 5 maanden en begint ook steeds meer te doen en te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik lees even mee, woon zelf ook in de buurt sinds kort en kom hier ook niet vandaan (vriend ook niet). Zijn verhuisd vanwege werk en hopen nu wel even hier te kunnen blijven. Waarom verhuizen jullie Bluebell?
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_256937 wijzigde dit bericht op 16-09-2017 21:02
99.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ohh slim, kan ik het wel wijzigen maar zie dat Jillian ook de plaats heeft genoemd ;)
Ik zal mijn reactie ook even aanpassen
Alle reacties Link kopieren
Haha bedankt
Alle reacties Link kopieren
En Bluebell, inmiddels verhuisd?

Jillian, kom jij wel uit deze buurt of ben je er op een gegeven moment ook hen verhuisd vanuit een ander deel van het land? Arnhem moet ik nog gaan ontdekken, heb inmiddels wel gehoord dat het leuker winkelen is dan Nijmegen volgens sommigen (iets met minder leegstand begreep ik). Ben rustig de steden in de omgeving aan het verkennen, maar vind het nog best lastig om 'doelloos' ergens heen te gaan. Zijn er dingen (bezienswaardigheden/steden/dorpen/musea/parken/etc) in de omgeving waar ik echt eens een kijkje zou moeten nemen?

Grpetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Bleubell,

Ik heb je een pb gestuurd.

groetjes Ini
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet, komende week. Dus druk druk druk en nogal stress. Haha. Zal als ik het weer wat rustiger heb eens uitgebreider reageren.
Alle reacties Link kopieren
Succes dan bluebell! Je kan ook een PB sturen als je dat prettiger vindt.
Alle reacties Link kopieren
Gedaan pipodeclown.

Verhuisd :) waren ff pittige en warme dagen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ladies,

Ik woon ook in Arnhem & zou het leuk vinden om hier wat meer contact op te doen. Vriendinnen wonen door het hele land maar niet (meer) in Arnhem.
Misschien leuk om eens met meerdere af te spreken voor een drankje & dan zien we wel wie een klik heeft met wie?

Groetjes Michelle
Alle reacties Link kopieren
Vind het een leuk idee. Maar wel als het hier allemaal wat rustiger is en ik het allemaal beetje op de rit heb :rolling:
Alle reacties Link kopieren
Haaaai!

Ik woon nu inmiddels 1,5 jaar in Arnhem. Kom zelf ook uit het zuiden en heb ook weinig sociale contacten in Arnhem. Iedereen die zin heeft om te kletsen kan mij een bericht sturen! :-D

Heb zelf nog geen kinderen. We zijn wel hard aan het proberen om een kindje te krijgen :-)
Aut viam inveniam aut faciam.
Alle reacties Link kopieren
Bluebell89 schreef:
08-05-2017 13:11
Hey dames,



Binnenkort verhuizen wij naar de omgeving Arnhem (vanuit het Zuiden) en ken daar behalve de familie van mijn man nog niemand. Ik ben 28, heb een paar maanden geleden een kindje gekregen en zou het leuk vinden om in de omgeving alvast wat mensen te leren kennen.



Groetjes...
Hoi hoi,

Ben je al wat gewend in Arnhem en je nieuwe huis?

Ik woon in de buurt van Arnhem in de plaats Dieren.
Ben 27 jaar en heb een dochtertje van bijna 2 jaar. Ik woon trouwens samen met mijn vriend.
Ik werk in de zorg. Doe een verkorte opleiding om mw hoger op te werken. Ga in Arnhem naar school bij presikhaaf.

Ik zit al een heel verhaal op te hangen. Laat eerst maar weten of je het leuk zou vinden om meer te kletsen 😁
Alle reacties Link kopieren
Amyfv schreef:
15-07-2017 12:29
Hoi hoi,

Ben je al wat gewend in Arnhem en je nieuwe huis?

Ik woon in de buurt van Arnhem in de plaats Dieren.
Ben 27 jaar en heb een dochtertje van bijna 2 jaar. Ik woon trouwens samen met mijn vriend.
Ik werk in de zorg. Doe een verkorte opleiding om mw hoger op te werken. Ga in Arnhem naar school bij presikhaaf.

Ik zit al een heel verhaal op te hangen. Laat eerst maar weten of je het leuk zou vinden om meer te kletsen 😁

Kunt wel merken dat ik morgen Ben hier 😂 weet nog niet helemaal hoe alles werkt.
Hey Dames, late reactie, zou het leuk vinden aan te sluiten, woon nu 2 jaar in Dieren maar ben ook nog mijn netwerk aan het uitbreiden. Heb een kindje van nu 8 maanden. Lijkt me gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een berichtje gestuurd. Lijkt me gezellig! Nu net een tijdje weer single en veel zin om leuke dingen te doen!
Alle reacties Link kopieren
He meiden,

Ik woon ook in de directe omgeving van Arnhem. Ik ben 32 jaar en heb een zoontje.

We hebben een leuk sociaal netwerk, maar er is altijd plek voor meer.

Goed idee van Michelle om een drankje te plannen, leer je elkaar het snelste kennen en is nog gezellig ook. Ik ben voor!
Hoi! Ik zou ook graag aansluiten :-) ik heb ergens hierboven ook al gereageerd maar bij deze meld ik me nog een keer :-)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dames,

Misschien kunnen we inderdaad een keer ergens afspreken met z'n alle :)

Ben hier nu redelijk gesetteld en heb het weer een beetje op de rit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven