Vriendinnen groepje / leuke dingen doen!

09-05-2017 14:19 31 berichten
Hoi meiden!



Het lijkt mij leuk om nieuwe meiden te leren kennen om met een groepje leuke dingen te kunnen doen! Ik denk dan aan festivals, andere feestjes, uit eten gaan, borrelen op terras, naar het strand, de stad in, dat soort dingen.



Ik ben zelf 35 jaar en woon in een dorp tussen Amsterdam en Utrecht.



Lijkt dit jou ook leuk? Dan hoor ik graag van je! Groetjes!
anoniem_6362a6c1d7ed7 wijzigde dit bericht op 09-05-2017 14:22
Reden: aanpassing tekst
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb zojuist zelf een berichtje geplaatst...met hetzelfde verzoek;-). Ik ben 42 en zoek ook naar sociaal gebeuren:-)
Alle reacties Link kopieren
Hier nog 1! Ik ben 32 en ook op zoek naar meiden om leuke dingen mee te doen! Omg. Amsterdam :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan zouden we al met drie zijn..:-), maar misschien ben ik te oud??
Alle reacties Link kopieren
Nee joh! Leeftijd is toch niet belangrijk, als het maar klikt :)
Alle reacties Link kopieren
oh gelukkig;-), nu nog even wachten op Sandra:-)
Alle reacties Link kopieren
Hola! Hier een meid van 35, die ook in is om soortgelijke gezellige dingen te ondernemen.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk! En wat nu:-)?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag aan willen sluiten! Heeft er iemand al iets van TO gehoord?
Alle reacties Link kopieren
nee, niets gehoord...
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen we een app groepje maken? Of FB?
Ik heb ook nog iemand die me een prive berichtje gestuurd had :)
Alle reacties Link kopieren
Als iemand de groep maakt zou ik graag de link van de groep in een prive bericht ontvangen! Leuk!
Hoi meiden!

Ik had problemen met inloggen maar ik ben er weer ;) Misschien wel handig idd om een app groepje te starten! Als jullie mij je telefoonnummer sturen maak ik een groepsapp aan!

Groetjes Sandra
Alle reacties Link kopieren
Ik vind groepsapps niet zo chill, onoverzichtelijk en veel meldingen (is mijn ervaring hoor)
Mochten jullie ooit nog een fb groepje aanmaken hou ik me aanbevolen! Dan heb je meteen ook t gezicht erbij van degene met wie je afspreekt
Ben ik het wel mee eens! Fb groepje vind ik ook prima!
Alle reacties Link kopieren
Cool! Kun je me de link sturen als je hem gemaakt hebt? Dan meld ik me aan :proud: :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je toegevoegd op fb en een privebericht gestuurd. Ik zie alleen mijn bericht niet meer. Hopelijk is ie aangekomen....
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook een prive bericht gestuurd naar je Sandra maar zie ook niets in sent items en niets is in inbox.
Dus of het goed gaat? En Charlottevm1986, had jou ook nog berichtje gestuurd in andere topic:-) heb je die gezien?
Alle reacties Link kopieren
Hoi circeltje, ik heb je reactie gezien maar als we toch een groep gaan maken dan is het het makkelijkst om daar in te communiceren :high5:
Alle reacties Link kopieren
Is er al een FB groepje? :)
Alle reacties Link kopieren
Ja die is er! Als je me even een prive bericht stuurt met je naam waar ik je kan vinden op facebook dan kan ik je uitnodigen en toevoegen~!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd, alleen weet ik niet zeker of het goed gegaan is, ik zie niks bij verzonden berichten namelijk!
De link naar het FB groepje:

https://www.facebook.com/groups/216988072141923/

Wie het leuk vindt mag aansluiten!! 😀
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Wat een leuk idee! Woon vlakbij Utrecht en ook altijd wel in voor iets leuks. :-)

Heb al een verzoekje gestuurd op de Facebook pagina.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_347306 wijzigde dit bericht op 11-04-2019 19:15
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven