Leuke meiden uit Hilversum/ Utrecht / Amersfoort !!

25-05-2017 14:07 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben opzoek naar leuke gezellige meiden die uit de buurt komen van Hilversum/Utrecht of Amersfoort, zelf woon ik in Hilversum en ken jammer genoeg maar een paar mensen hier, ik hou ontzettend veel van muziek ( live bandjes), ben member lid van subbaculta en ben eigenlijk ook beetje opzoek naar meiden die dat ook leuk vinden, naast dat hou ik van chillen in het park met wijn, sporten ( hardlopen en yoga) dansen, heb sarcastische humor, ben creatief , kunst en cultuur, gitaar spelen ( sinds kort :D), vintage shoppen, steden tripjes, festivals, koken, films en lekker genieten van het leven! En zo nu en dan zeilen en camperen en kleine fascinatie voor sterrenkunde

Ik hoop via deze weg meiden te ontmoeten die dezelfde interesses hebben en zin hebben in een te gekke zomer :) en het leuk lijken om naar festivals te gaan, chillen in het park met hapjes en wijn, filmpjes pakken, diepen gesprekken voeren, lachen en veel lol maken,
Of zelfs misschien een mini road tripje door Europa!!

Ik vind leeftijd niet zo belangrijk maar zelfde interesses wel :) O en ik ben single, 29 en vooral heel erg energievol en dol op koffie!! En het liefst meet ik zo snel mogelijk ipv weken of maanden appen :)


Veel liefs en hopelijk tot snel!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic hoor, zelf woon ik in Nijmegen wel jammer maar wil nieuwe mensen leren kennen en vriendinnen maken.

Ik ben 28 jaar. Vind het leuk om muziek te luisteren, chillen in park is wel goed en beter als de zon schijnt :) Ik vindt de 4 daagse wel leuk met muziek en ook festivals ..ik ga Zaterdag naar Emporium Fairytales..nog kaartjes te koop misschien leuk om daar te gaan.
Ook vindt ik leuk om te Zwemmen, Koken, films kijken, Boeken lezen, dansen, winkelen, op vakantie gaan en ook naar andere plaatsen in NL te gaan zoals Utrecht/ Amsterdam en meer.

Hopelijk vind je iemand die woont vlak bij snel.

Groetjes,
Zoe
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een tijdje geleden met wat meiden uit Hsum (e.o.) een FB groep begonnen waar we zo nu en dan mee afspreken. Als je het leuk vindt om aan te sluiten, stuur me dan even een PB, dan geef ik je de link. :-)
Alle reacties Link kopieren
Kun jij mij er een sturen, ik weet niet hoe dat werkt? zie nergens een envelopje bij jouw naam :)
Alle reacties Link kopieren
Je moet op hun profiel pagina gaan en op daar kan je Privébericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
ZoZoe2015 schreef:
26-05-2017 12:45
Je moet op hun profiel pagina gaan en op daar kan je Privébericht sturen.
Bedankt, ik heb creabea inmiddels een PB gestuurd. (Wist ook niet dat dat tegenwoordig via de profielpagina gaat ;))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven