Leuke meiden in Den Bosch gezocht

26-06-2017 13:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden !

Ik ben 27 en woon met mijn vriend in Den Bosch sinds 2.5 jaar. De stad bevalt me erg goed alleen, nu ik werk is het moeilijker mensen te leren kennen dan toen ik op de universiteit zat dus ik dacht laat ik een oproepje plaatsen :D.
Eigenlijk ben ik opzoek naar meiden die het leuk vinden om verschillende activiteiten te doen, lekker wijntje drinken in de stad, naar de bios te gaan of lekker te gaan wandelen in de omgeving. Ik hou ook erg van koken en bakken en van kletsen.
Zelf ben ik een meid met pit, eerlijk en vrolijk.

Heb je zin om leuke dingen te doen, stuur gerust een berichtje :)
Groetjes,
Cécile
Alle reacties Link kopieren
.
Strong winds of promise that will blow away the doubt and fear
Alle reacties Link kopieren
Hallo Meiden, Ik ben Yoni, (25) Ik ben een gezellige meid uit veldhoven. en zoek nieuwe contacten, stuur me gerust een appje als je in de omgeving woont (noord brabant) , [...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-08-2017 00:01
Reden: 06 verwijderd. Met vriendelijke groet, Moderator Viva
4.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
lattemacciato44 wijzigde dit bericht op 23-12-2018 21:31
99.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ben zelf ook 27 en na een relatie van 6. 5 jaar zijn we uit elkaar.
Ik heb leuke mensen om me heen maar sta open voor nieuwe leuke contacten!

Ik hoor het graag :)
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds kort in Den Bosch, het lijkt me leuk om op deze manier nieuwe mensen te leren kennen. Ik ben 30 heb geen realtie en werk full-time. Gezellig een wijntje in de stad, avondje stappen :)
Alle reacties Link kopieren
Hey klinkt herkenbaar allemaal! Ik ben 27 en +- 2 jaar geleden in Den Bosch komen wonen. Zijn jullie al een keer bij elkaar gekomen? Ik sluit graag aan! Kerstmarkt Den Bosch anybody?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben ruim een half jaar geleden in den bosch komen wonen nadat ik mijn relatie heb verbroken. Ik sluit graag aan! Keer samen eten? Wijntje drinken?
Alle reacties Link kopieren
Hey,

We zijn ondertussen een hele tijd verder en in de tussentijd is er veel gebeurd (mijn vader is overleden en mijn moeder heeft kanker) dus heb ik het viva forum helemaal links laten liggen en eigenlijk gewoon vergeten. Ik heb een aantal berichtjes privee en hierop ontvangen en ik dacht misschien kunnen we met een groepje afspreken en kijken of het met iedereen of een aantal klinkt.
Laat even weten of je interesse zou hebben :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven