Gezellige vriend(inn)engroep in Rotterdam

01-07-2017 22:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik ben op zoek naar gezellige spontane meiden 30+ in Rotterdam en omgeving om leuke dingen mee te doen.

Als je studeert ontmoet je snel heel veel nieuwe mensen, maar ik merk dat dat veel lastiger is als je eenmaal werkt. Iedereen wordt ouder, krijgt een gezin, prioriteiten veranderen.

Ik werk als zelfstandig ondernemer waardoor ik geen leuke, langdurige collega's heb waar ik een band mee op kan bouwen.

Het lijkt mij echt geweldig om met een groepje meiden leuke dingen te doen, zoals een terrasje pakken, koffie drinken, lunchen, borrelen, dineren of samen koken, naar de bios, picknicken/bbqen in de tuin/op het balkon of in het park.

Wat ik ook leuk vind om te doen is naar een museum gaan of naar de museumnacht, de parade, de plein bios, of een ander evenement of festival gaan.

Ik heb zelf gestudeerd aan de kunstacademie. Ik hou van fotograferen en reizen (ben al naar o.a. India, Nepal, China (met dochter), Nieuw Zeeland en de Verenigde Staten geweest).

Tot slot: ik heb een dochter van 1. Ik sta naast bovenstaande (vaak kinderloze) activiteiten ook open om iets leuks te gaan doen met jou en je kleintje(s).

Kortom; ben je leuk en spontaan en heb je zin om met een groepje meiden leuk dingen te doen, stuur mij een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anne Aimee,

Leuke oproep, ik ben 30 plus , ook zelfstandig ondernemer en ik herken me in jouw verhaal.
Ik woon sinds 3 jaar in Rotterdam en het valt niet mee vrienden te maken.
Lijkt me leuk kennis te maken.

Groeten Rose
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anna Aimee,

Ik herken me heel erg in je verhaal!
Heb zelf 2 zoontjes van 2 en 1, druk leven en dus weinig tijd om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar het lijkt me wel heek leuk om wat meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen, met of zonder kinderen.

Ik houd van reizen, wandelen, hardlopen en natuurlijk van leuke dingen doen met de kids.