Gezellige vriend(inn)engroep in Rotterdam

01-07-2017 22:30 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik ben op zoek naar gezellige spontane meiden 30+ in Rotterdam en omgeving om leuke dingen mee te doen.

Als je studeert ontmoet je snel heel veel nieuwe mensen, maar ik merk dat dat veel lastiger is als je eenmaal werkt. Iedereen wordt ouder, krijgt een gezin, prioriteiten veranderen.

Ik werk als zelfstandig ondernemer waardoor ik geen leuke, langdurige collega's heb waar ik een band mee op kan bouwen.

Het lijkt mij echt geweldig om met een groepje meiden leuke dingen te doen, zoals een terrasje pakken, koffie drinken, lunchen, borrelen, dineren of samen koken, naar de bios, picknicken/bbqen in de tuin/op het balkon of in het park.

Wat ik ook leuk vind om te doen is naar een museum gaan of naar de museumnacht, de parade, de plein bios, of een ander evenement of festival gaan.

Ik heb zelf gestudeerd aan de kunstacademie. Ik hou van fotograferen en reizen (ben al naar o.a. India, Nepal, China (met dochter), Nieuw Zeeland en de Verenigde Staten geweest).

Tot slot: ik heb een dochter van 1. Ik sta naast bovenstaande (vaak kinderloze) activiteiten ook open om iets leuks te gaan doen met jou en je kleintje(s).

Kortom; ben je leuk en spontaan en heb je zin om met een groepje meiden leuk dingen te doen, stuur mij een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anne Aimee,

Leuke oproep, ik ben 30 plus , ook zelfstandig ondernemer en ik herken me in jouw verhaal.
Ik woon sinds 3 jaar in Rotterdam en het valt niet mee vrienden te maken.
Lijkt me leuk kennis te maken.

Groeten Rose
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anna Aimee,

Ik herken me heel erg in je verhaal!
Heb zelf 2 zoontjes van 2 en 1, druk leven en dus weinig tijd om nieuwe mensen te ontmoeten.
Maar het lijkt me wel heek leuk om wat meiden te leren kennen om leuke dingen mee te doen, met of zonder kinderen.

Ik houd van reizen, wandelen, hardlopen en natuurlijk van leuke dingen doen met de kids.

Groetjes Cintha
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk om aan te sluiten!
Hoi,
Het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten. Ik ben zelf 37, 2 kinderen van 5 en 1.
Ik werk parttime en het lijkt mij leuk om zowel met als zonder de kinderen af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
:-D
anoniem_349900 wijzigde dit bericht op 09-07-2017 03:05
Reden: Het moet weg
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Anne Aimee, ik had nog een pb gestuurd maar weet niet of het nou is gelukt! ik zie nmlk ook eerder ontvangen/verstuurde berichten niet meer...
Alle reacties Link kopieren
Hoi AnneAimee,
Wat leuk! Kan ik me ook aansluiten? Ik ben 36 en moeder van een zoon van 5. Lijkt me gezellig om met een aantal af te spreken! Misschien iets van een groepsapp aanmaken? Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ana-Nas schreef:
10-07-2017 19:11
@Anne Aimee, ik had nog een pb gestuurd maar weet niet of het nou is gelukt! ik zie nmlk ook eerder ontvangen/verstuurde berichten niet meer...
Ja ik heb je bericht gekregen en je een nieuw pb terug gestuurd. Heb je die ook gehad?
Alle reacties Link kopieren
Hi!
Wat een leuke oproep en spontane reacties allemaal.
Ik ben 35, zoontje van bijna 3 en het lijkt me gezellig me bij jullie aan te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Is dit nog actief?

Ik heb net zelf ook een oproepje geplaatst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven