Vriendinnen gezocht Den Haag (20-30)

06-07-2017 12:28 9 berichten
Hoi allemaal!

Ik heb lang getwijfeld, maar toch besloten een topic te openen! Ik ben 24 jaar en onlangs (voor werk) verhuisd naar Den Haag. Ik heb een leuke vriendinnengroep maar die wonen allemaal helaas niet in de buurt. Het lijkt mij leuk om in contact te komen met andere Viva-forummers uit Den Haag die in hetzelfde 'schuitje' zitten :) Ik zou graag de stad verkennen, winkelen, een terrasje pakken, museums bezoeken etc. en dat is altijd gezelliger met anderen er bij! Wie herkent zich in mijn verhaal? :)

Oh ik heb trouwens al op wat oude topic gereageerd en wat privéberichten uitgestuurd, maar daar heb ik (nog) geen reacties opgekregen. Ik kan mij ook voorstellen dat het raar klinkt omdat ik nog geen berichten heb gepost op het forum, maar dat komt dus omdat ik een profiel heb aangemaakt om dit bericht te kunnen plaatsen!

Ik ben benieuwd! :)

Groet!
Als ik een tip mag geven, op Facebook is er een groep meiden die vanuit dit forum de groep hebben opgericht. Allemaal uit Den Haag! Het heet : viva den haag
Goede tip! Had ik mij al voor aangemeld, maar de groep (of in ieder geval de moderator) lijkt niet zo actief, want ik heb de aanmelding meer dan een week geleden verstuurd, maar nog niet 'toegelaten'!
Alle reacties Link kopieren
Hi Esmee,

Klinkt gezellig!
Ik ben zelf 26 jaar en woon met veel plezier nu ongeveer 1,5 jaar in Den Haag. Het lijkt me leuk mijn contacten hier wat uit te breiden, zeker omdat ik van plan ben hier voor langere tijd te blijven. Momenteel ben ik net afgestudeerd en ga voorlopig een poosje werken. Mogelijk begin ik volgend jaar nog aan een master in A'dam.

Als je in contact wil komen, mail me dan even op isabodee@gmail.com.

Groetjes, Bo
Alle reacties Link kopieren
Hoi Esmee,

Wat leuk! Ik woon zelf alweer 6 jaar in Den Haag, ben hier komen wonen vanwege mijn studie. Na mijn afstuderen (2 jaar geleden) is de vriendengroep die ik had opgebouwd via m'n studie uit elkaar gevallen. Lijkt me heel erg leuk om weer eens wat nieuwe mensen te ontmoeten om de stad mee te verkennen! Ik ben nieuw op het forum, weet niet precies hoe het werkt met privé berichtjes etc maar daar komen we vast wel uit :)
Hoi boisa04 en MrsDM,

Bedankt voor jullie reacties! Ik heb jullie allebei een privé-bericht gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Esmee, ik heb je een pm gestuurd :)
karbonkeltje schreef:
11-07-2017 11:38
Hoi Esmee, ik heb je een pm gestuurd :)
Hoi Karbonkeltje! Ik heb niks ontvangen? Klopt het dat PM's bij 'Postvak in' staan? :) of zoek ik verkeerd?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb je een prive bericht gestuurd, niet ontvangen bij postvak in?

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven