Vriendinnen gezocht omg Oosterhout/Raamsdonksveer

15-07-2017 18:30 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Sinds een paar maanden ben ik verhuisd van Oosterhout naar Raamsdonksveer. Heb hier voor 6 jaar samengewoond, en ben nu weer single. Happy single? Ja! :hello: Maar mis het wel om leuke dingen te doen met vriendinnen in mijn vrije tijd. Ik werk fulltime bij een heel leuk bedrijf, maar de avonden en weekenden zijn regelmatig saai en rustig. :-[ Veel vriendinnen hebben een gezin, en gaan niet meer spontaan mee een avondje stappen of iets dergelijks. Vandaar mijn oproepje! (Ook) voor mij is het nieuw om via deze weg nieuwe meiden te leren kennen, maar hey, het kan heel leuk zijn. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Heyhey!

Ik kom uit Kaatsheuvel en doordat ik niet meer kan hockeyen, merk ik dat ik wat uit elkaar groei van de meiden waarmee ik daar veel omging..

Wellicht een leuk idee om een keer een terrasje te pakken..
Alle reacties Link kopieren
Heyhey!

Ik kom uit Kaatsheuvel en doordat ik niet meer kan hockeyen, merk ik dat ik wat uit elkaar groei van de meiden waarmee ik daar veel omging..

Wellicht een leuk idee om een keer een terrasje te pakken..
Ik woon tussen Waalwijk en Raamsdonksveer :) Lijkt me leuk om een keer af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden, leuk!! Geen idee hoe het contact gaat vanuit hier, zoals ik al zei is ook dit nieuw voor me. Is het een idee om een besloten groepje aan te maken op Facebook? :idee: Ik denk nu even hardop! :frusty:
Zal ik je even een pb sturen? Als je die optie aan heb staan tenminste ;) Ik zet mijn naam etc liever niet openbaar hier.
Alle reacties Link kopieren
Begrijpelijk! Volgens mij kan ik berichtjes ontvangen ja. Kommaardoor! ;)
Je hebt hem binnen ;)
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Ik woon ook in de buurt en het lijkt me gezellig ;)
Alle reacties Link kopieren
Pavo en Lise, ik stuur jullie een pb! :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het is gelukt.. mocht je niks hebben ontvangen nu, dan is het mislukt :facepalm: :biggrin: sturen jullie mij anders een pb?
Alle reacties Link kopieren
Hoi kattenvrouwtje!

Ik woon in Raamsdonksveer:) heb hier sinds 2 jaar mijn eigen huisje. Ook ik merk dat vriendinnen erg druk zijn met hun leven/gezin en zou het leuk vinden om contact te leggen met andere meiden. Zou je me toe kunnen voegen aan jullie groepje? :)

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Leuk! Ik stuur je even een pb :-)
Alle reacties Link kopieren
kattenvrouwtje89 schreef:
23-07-2017 10:14
Hoi! Leuk! Stuur je me ff een pb?
Alle reacties Link kopieren
pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi! Ik kom uit Oosterhout, lijkt me leuk wat nieuwe contacten te maken!
Alle reacties Link kopieren
hoi, sluit graag aan?!
ben woonachtig in Made..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven