Vriendinnen in Hilversum gezocht

15-07-2017 19:04 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te doen, kopje thee, keertje lunchen, avondje bios, shoppen etc.
Ik ben 44 jaar, woon samen en heb 1 dochter van 12 jaar, woon in Loosdrecht.
Nu mijn dochter ouder word, mis ik het om gezellig samen met andere dames iets te ondernemen.
Mijn hobby's zijn koken, lezen, fietsen, leuke dingen ondernemen met mijn gezin.
Spreekt dit jou ook aan en lijkt het je leuk om af te spreken, laat dan iets van je horen.
anoniem_350466 wijzigde dit bericht op 15-07-2017 20:24
2.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben een voetbal trainingsteam, we trainen op
donderdagavond tussen 20.15-21.30 uur bij voetbalclub Altius in Hilversum. Veel van ons zijn begonnen zonder eerder gevoetbald te hebben. We spelen op een half veld 7x7. En af en toe toernooitjes op vrijdagavond. Gezelligheid staat voorop. Kijk
Op de site van altius of mail naar altius.veterinnen@gmail.com. Van harte welkom om mee te trainen en eventueel gezellige 3e helft. Meeste dames zijn rond 45-50 jr.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bloem,

Leuk berichtje heb je geschreven. Ik woon zelf in de buurt van Hilversum, 36 jaar, en zou het ook gezellig vinden om andere dames te leren kennen om wat mee te ondernemen. Ik heb twee dochters die weliswaar nog op de basisschool zitten, maar zou wel graag nieuwe vriendschappen willen opdoen. Dus meiden/dames voor een kopje thee, een wandeling, een terrasje, een goed gesprek, filmpje etc. Weet niet of je 36 trouwens te jong vindt? ;-)

Ik woon nog niet zo lang in deze regio en heb gemerkt dat het soms best lastig is om helemaal 'opnieuw' te moeten beginnen. Als je student bent - heel wat jaar geleden ;-) - gaat dat een stuk makkelijker, dus ik dacht: ik kijk eens hier, hihi. Woon jij al lang in Loosdrecht?

Hoop wat van je te horen!
Groetjes, Susanne
Alle reacties Link kopieren
MaggyMay schreef:
15-07-2017 19:46
Wij hebben een voetbal trainingsteam, we trainen op
donderdagavond tussen 20.15-21.30 uur bij voetbalclub Altius in Hilversum. Veel van ons zijn begonnen zonder eerder gevoetbald te hebben. We spelen op een half veld 7x7. En af en toe toernooitjes op vrijdagavond. Gezelligheid staat voorop. Kijk
Op de site van altius of mail naar altius.veterinnen@gmail.com. Van harte welkom om mee te trainen en eventueel gezellige 3e helft. Meeste dames zijn rond 45-50 jr.
Klinkt goed! Ik heb vroeger - in een ver verleden - ook een tijdje gevoetbald. Ik woon nog niet zo lang in deze regio en ben nu een beetje aan het kijken wat leuk is om te doen qua sport, maar waarbij gezelligheid ook wel voorop staat. Ik weet alleen niet of 36 te jong is? Dat ik dat nog eens kan zeggen, haha ;)
Alle reacties Link kopieren
Er spelen een paar dames van 35/36 bij!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Susanne,

Ik heb je gister een PB gestuurd, nav je leuke reactie op mijn berichtje.
Hoop van je te horen.

Gr Bloem
Alle reacties Link kopieren
bloem-1972 schreef:
17-07-2017 10:12
Hoi Susanne,

Ik heb je gister een PB gestuurd, nav je leuke reactie op mijn berichtje.
Hoop van je te horen.

Gr Bloem
Hoi Bloem,

Wat leuk, alleen zie ik geen pb? Misschien kijk ik verkeerd? Zou je anders je berichtje willen kopiëren in een mail en sturen naar susanneviva@gmail.com? Sorry!

Tot spreeks!
Groetjes Susanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Susanne,

Heb je een berichtje gestuurd op dit mail adres.

Groetjes Bloem

Ps geniet van het heerlijke weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven