Vriendinnen gezocht - omgeving Tilburg!

22-07-2017 16:09 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik kon geen recente topics vinden voor de omgeving Tilburg, vandaar een nieuwe!
Mijn naam is Demi, 21 jaar oud en ik kom uit Tilburg! Mijn hobby's zijn nu vooral fotograferen en netflix. Verder heb ik vaak van die hobby's die ik 2 weken leuk vind en daarna weer zat ben :').
Ik zou het erg leuk vinden om nieuwe contacten op te doen en leuke mensen te ontmoeten. Wanneer er meerdere mensen uit de omgeving Tilburg zich aanmelden, wil ik ook best een groepsapp aanmaken!
Alle reacties Link kopieren
Hee!

Ik woon 25 minuten van Tilburg. Zelf kom ik uit een boerendorpje en kijk ik uit om tegen de stad aan te gaan wonen, maar nog even sparen. Lijkt me dus leuk om met mensen uit omgeving tilburg in contact te komen! Zelf ben ik 21 jaar en film/ serie verslaafd en heel creatief. Laat me weten als het je leuk lijkt om wat te doen of als er eventueel een groepsapp komt. Het is Tilburg kermis, misschien leuk om daar heen te gaan?

Groetjes Charlot
Alle reacties Link kopieren
charlot2505 schreef:
23-07-2017 14:00
Hee!

Ik woon 25 minuten van Tilburg. Zelf kom ik uit een boerendorpje en kijk ik uit om tegen de stad aan te gaan wonen, maar nog even sparen. Lijkt me dus leuk om met mensen uit omgeving tilburg in contact te komen! Zelf ben ik 21 jaar en film/ serie verslaafd en heel creatief. Laat me weten als het je leuk lijkt om wat te doen of als er eventueel een groepsapp komt. Het is Tilburg kermis, misschien leuk om daar heen te gaan?

Groetjes Charlot
Hee!
Ah heel leuk dat je reageert! Wil je ook echt tegen Tilburg aan komen wonen?
We hebben wel ongeveer dezelfde hobby's zo te zien! Het lijkt me leuk om in contact te komen! Tot nu toe ben je de enige reactie die ik heb gehad, dus er is nog geen groepsapp!
Ik stuur je een pm!
Alle reacties Link kopieren
Up!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben Elena en heb een beetje het gevoel alsof ik op een vriendinnen datingsite zit. Maar ik wil graag wat mensen ontmoeten die dezelfde interesses hebben als ik, wat met mijn interesses moeilijk lijkt te zijn. Ik ben een 19 jarige communicatie- en informatiewetenschappen student in Tilburg. Ik hou in principe van alles dat creatief is, heb lang hiphop gedanst, toneel gespeeld en ik speel nog wat gitaar en zing zo nu en dan wat voor de lol. Voorderest ga ik graag alle festivals af. Lijkt me heel leuk om wat creatieve meiden te ontmoeten.

Groetjes,

Elena
Alle reacties Link kopieren
Elena, ik heb je een prive berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Nog een upje
Alle reacties Link kopieren
Upje
Alle reacties Link kopieren
Upje!
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Pas net deze site ontdekt!

Ik woon in een klein dorpje bij Den Bosch. Opzoek naar anderen, die het ook ontzettend leuk vinden om eens wat samen te gaan doen! Zelf ben ik 20 jaar.

Ik zie dat het al een tijdje geleden is dat je dit had geopend, maar ik vind het, het proberen waard!

Mochten jullie er nog voor open staan, hoor ik graag van jullie!

Groetjes, Marit
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik ben zeker nogsteeds op zoek! Heb nog niet veel animo hiervoor gekregen dus leuk dat je reageert!

Ik zal je even een pb sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames,

Ik ben Nina en ik woon sinds twee jaar in Tilburg in verband met mijn studie. Vanuit mijn oude omgeving heb ik nog een aantal vrienden en vriendinnen, maar op een of andere manier heb ik dat in Tilburg nooit echt opgebouwd. Ik ben 21 jaar en hou van shoppen, Netflixen etc.. the usual.

Mag ik me nog bij jullie aansluiten? ;)

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Tuurlijk mag dat! Er is alleen niet echt een groepje ontstaan. Ik ben nog alleen haha. Wil je via dit forum praten of liever appen? Dan mag je je nummer wel naar mij doorsturen! Lijkt mij leuk om met je in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Upje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben Marjolein en woon op kamers in Tilburg. Ik ben 20 jaar en zit in het tweede jaar van mijn studie. Toch heb ik mijn plekje nog niet helemaal gevonden in Tilburg. Ik zou heel graag mensen vinden met wie ik leuke dingen kan doen!
Alle reacties Link kopieren
Lein_97 schreef:
31-01-2018 18:04
Hoi!

Ik ben Marjolein en woon op kamers in Tilburg. Ik ben 20 jaar en zit in het tweede jaar van mijn studie. Toch heb ik mijn plekje nog niet helemaal gevonden in Tilburg. Ik zou heel graag mensen vinden met wie ik leuke dingen kan doen!
Hoi! Ik stuur je een pb!
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Is er al een groepje ontstaan?
Ik woon ook in Tilburg en heb zin om nieuwe mensen te leren kennen en leuke dingen te ondernemen. Ik hou er ook van om lekker op stap te gaan/drankjes doen.

Hopelijk kan ik er nog bij aansluiten.

X
Alle reacties Link kopieren
^ Hey! Er is geen groepje ontstaan helaas. Maar het lijkt me leuk om in contact te komen! Wil je me een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Up!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Nogal een laat bericht op dit forum, maar ik heb net een account aangemaakt om hierop te kunnen reageren.

Ik woon al sinds oktober in Tilburg, en ben hier naartoe verhuisd vanuit Delft (origineel uit Friesland). Ik heb alleen sindsdien nog geen vrienden of vriendinnen kunnen maken, maar dat lijkt mij echter wel mega leuk. Ik begin eind augustus pas aan een studie hier, en denk dan pas mensen te kunnen ontmoeten buiten zoiets als zo'n forum. Ik ben 19 jaar en vind het leuk om te shoppen, drankjes te doen, dat soort dingen.

Mocht iemand nog op zoek zijn naar een nieuwe vriendin, laat het me weten!
Alle reacties Link kopieren
[quote=Deeeemilovehoi demi ik ben michelle en woon in Tilburg ben 22 jaar oud en zoek vriendinnen om te gaan stappen enz mijn hobby is netflixen en tekenen ik hoop dat er een Whats app groep aan gemaakt kan worden met alle mensen die het zelfde zoeken

Stuur me een pb

Groetjes michelle
anoniem_372550 wijzigde dit bericht op 17-07-2018 11:51
Reden: Nodig
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Weer een nieuwe aanmelding erbij!

Ik zoek al een tijdje nieuwe contacten, maar nu met de zomer al helemaal.. Ben verhuist vanuit Utrecht naar Tilburg en hou van terrasjes, stapavondjes, de bios, spa enzovoorts...
Ik ben 20 jaar, ik werk in Tilburg maar ga naar school in Rotterdam.

Ik ga ervanuit dat er nog geen groepje ontstaan is, maar ook ik ben te appen! Stuur mij maar een pb als je m'n nummer wilt! Geld ook voor nieuwe reaguurders!

X
Alle reacties Link kopieren
Hee! Leuk! Ja klopt er is geen groepje. Iedereen die ik een berichtje heb gestuurd, reageert niet echt meer :’).
Alle reacties Link kopieren
Deeeemilove schreef:
16-07-2018 21:00
Hee! Leuk! Ja klopt er is geen groepje. Iedereen die ik een berichtje heb gestuurd, reageert niet echt meer :’).
Ben je zelf nog opzoek naar contacten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zal me even voorstellen ik ben Simone 36 jaar en ben pas geleden verhuisd naar Tilburg Centrum. Aangezien de meeste gesetteld zijn en een ander leventje hebben verwateren contacten soms of hebben de meeste geen tijd. Wat ik erg jammer vind omdat ik van gezelligheid hou en liefst met vrienden op pad dan ga. Maar alleen is dan ook maar alleen, en dat beperkt het. Ik ben een spontaan en gezellig persoon die veel leuk vind namelijk: sporten, koken, fashion & beauty styling, uit eten, borrelen, terrasje, sauna, weekendjes weg, stappen/festivals, maar ook een groot liefhebber van carnaval is, oktoberfesten, kermis enz.

Ik ben heel mijn leven al een echte carnavalsvierder in hart en nieren. Elk jaar weer leef ik daar zo ontzettend naartoe en kijk ik uit naar het mooiste feest van het jaar. Waar ik met veel plezier en enthousiasme doorbreng.
Begint alweer bijna te kriebelen nu 11-11 weer in aantocht is.
En ga dan ook met de carnaval 5 dagen op pad.
Helaas merk ik dat steeds meer vrienden om me heen minder gaan, of in een ander leventje zitten waardoor ik vaak zelf erop uit moet gaan. En zou het nou juist leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen die hier ook zo van houden en gezellig met me mee op pad gaan die dagen. Maar ook elders in het jaar. Aangezien ik van een feestje/stappen/festival en gezelligheid hou.
Of om bij een caranvalsvereniging aan te sluiten om leuke dagen mee te beleven. Ik ben dus op zoek naar een groepje, persoon of carnavalsvereniging waar bij ik me kan aansluiten en die het leuk vinden om een echte carnavaller in hart en nieren erbij te hebben. Ik ben de diehard die er alle 5 de dagen staat in Tilburg, Den Bosch en omgeving! Graag reacties of tips.
Dank je! Alaaaaaaf!!

En wie weet ontstaan hier ook wel leuke gezellige vriendschappen, om leuke dingen mee te ondernemen. Stuur me anders een mailtje
simoontje83@hotmail.com

En wie weet tot snel.


Groetjes Simone

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven