Leuke vriendinnen gezocht in Amsterdam! (eind 20, begin 30)

31-07-2017 16:06 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies,

Ik ben op zoek naar wat nieuwe contacten in Amsterdam! Mijn huidige vriendinnengroep zit nu toch wel verspreid door het land of zijn zelfs geëmigreerd, waardoor het lastiger wordt om regelmatig af te spreken. Het lijkt mij dus leuk om nieuwe mensen te leren kennen om gezellig mee te borrelen, shoppen, naar de bios of een festival te gaan.

Zelf ben ik 28 jaar, single en woon in Amsterdam! Ik ben werkzaam bij een bank als management consultant.

Spreekt dit je aan? Laat dan even een berichtje achter :-)

Groetjes Susanne
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Je hebt een pb
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Susanne, ik heb je ook een pb gestuurd. Groetjes, Joyce
Alle reacties Link kopieren
Hi Meiden,

Ik ben ook op zoek naar nieuwe vriendinnen! Ik ben 32 en ik woon vlakbij Amsterdam.
Misschien leuk om een groepje ofzo te vormen?

groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik heb jullie allemaal een PB gestuurd. @Sjoojsz, van jou had ik geen PB ontvangen, laat even weten of die van mij wel is aangekomen :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Lijkt me leuk om aan te sluiten!
Ik ben een vrouw van 30 en woon in Amsterdam. Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik zie net dit topic en ben ook wel geïnteresseerd! Ik ben Britt, 28 jaar en woon sinds een paar maanden in Amsterdam. Susanne, ik ga je even een pb sturen!

Groetjes,
Britt
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Dat klinkt gezellig:) ik woon sinds 2 maanden met mijn vriendin in Amsterdam. Ik ken er nog vrijwel niemand en dat terwijl ik het leuk vind om met vriendinnen af te spreken, een drankje te doen, een hapje te eten, naar de film , een concert of te winkelen. Winkelen en dan vooral het kopen van nieuwe schoenen behoort wel tot mijn hobby's.
Verder ben ik 28, werk ik voor gemeenten, doe ik een poging tot hardlopen en misschien pak ik ook hier Hockey ook weer op. Het lijkt me gezellig me bij jullie aan te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Leuk meiden. Ik doe graag mee!

Heb je een bericht gestuurd, Susanne.

Zo moeilijk tegenwoordig, in deze digitale en individuele wereld, om leuke mensen te ontmoeten!
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Susanne,

Hoe gaat het met je?

Is een man uit utrecht ook welkom :-) ?

Groetjes Han
Alle reacties Link kopieren
Hoi Susanne en allemaal,

Ik zie net dit topic en hoewel het alweer 10 dagen oud is, heb ik een PB gestuurd. Ik doe ook graag mee, leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Ik ben 29, single en woon in omgeving Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Hey, klinkt leuk. Ik woon in Amsterdam- West en ben 28 jaar, leuk om nieuwe meiden te leren kennen. Hebben jullie al wat ondernomen?
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, ik doe ook graag mee! :)
Ik ben 29 en woon in Amsterdam west, ben benieuwd of jullie idd iets ondernomen hebben :)

Groetjes
Dey
Alle reacties Link kopieren
Hey Susanne, ik heb je een pb gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, hebben jullie al wat ondernomen? Het lijkt mij erg leuk om aan te sluiten. Ik ben 28 jaar, single en woon in de buurt van Amsterdam.
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden!

Ik woon vlakbij Amsterdam (Diemen), werk in Amsterdam als leraar op een basisschool en ben 25 jaar. Het lijkt me leuk om aan te sluiten als jullie iets gaan doen of om 1-op-1 contact met jullie te krijgen om gezellig te mailen, elkaar te leren kennen en eventueel eens wat te ondernemem! Pb'tjes van gezellige meiden zijn welkom!

Liefs
Anouk
Alle reacties Link kopieren
Iemand nog interesse om een groepje op te zetten? Zo ja stuur mij een PM ;)
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hey Meiden!

Ik zou het ook erg leuk vinden om nieuwe vriendinnen op te doen in Amsterdam waar ik sinds kort woon. Ik heet Ilse, ben 24, woon tussen Amsterdam Oost en Diemen in, werk in het onderwijs en woon samen. Een groepsapp / whatsapp / facebook groep ben ik minder fan van! Leuker om 1-op-1 of in een klein groepje contact te hebben! Overigens vind ik het ook leuk om contact te hebben met gezellige meiden buiten (regio) Amsterdam voor gezellig mailcontact of om af en toe af te spreken voor iets gezelligs als eten, shoppen een dagje uit.

Spreekt het je aan, stuur me dan een prive berichtje!
Liefs
Ilse
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een groepje opzetten dus als je interesse hebt graag een PM naar mij ;)
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen!

Ik ben Ilona, 23 jaar oud en ik studeer en woon inmiddels bijna een jaar in Amsterdam. Ik mis mijn sociale netwerk uit mijn huidige woonplaats in Friesland en ik zou erg graag in contact komen met nieuwe mensen om leuke dingen te ondernemen! Wie o wie lijkt het leuk om een wijntje of een kopje thee/koffie te drinken? Gewoon gezellig kletsen, lekker winkelen in het centrum, relaxen in het park of een avondje uit? Ik ben overal voor in!

Stuur me een berichtje als je zin hebt om mij te leren kennen!

Liefs Ilona

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven