Vriendinnen gezocht in Amsterdam!

13-08-2017 22:32 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds januari met een vriendin in Amsterdam-West en heb het hier echt onwijs naar m'n zin! Toch is het nog lastig om nieuwe vriendinnen te maken, zeker als je geen wekelijkse sport doet of iets in die trant. Ik ben daarom op zoek naar wat leuke meiden rond mijn leeftijd (24 jaar) die zin hebben om af en toe een drankje te doen, naar feestjes te gaan, bankhangen etc.

Ik denk eigenlijk dat ik niet de enige ben en dacht dat er wel een Facebook-groep zou zijn voor meiden in Amsterdam. Ik heb hem alleen nog niet gevonden! Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Heej,

Ik ben zelf 26 jaar en kom uit omgeving Aalsmeer (redelijk dichtbij Amsterdam). Ik herken de situatie, dat het lastig is om nieuwe vriendinnen te maken. Vele zijn al gesetteld of wonen ver weg..
Ik vind het ook leuk om af en toe een drankje te doen, uit eten/lunchen, bios etc.

Mocht je interesse hebben, dan hoor ik graag wat van je :)
Hey!

Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben naar Hilversum verhuisd en vind het lastig om daar contacten te leggen. Aangezien ik eigenlijk altijd in Amsterdam ben voor werk en opleiding, en ook het liefst nog naar Amsterdam zou verhuizen, vind ik het leuk om daar ook wat meer contacten te hebben. Ik ben 20 jaar en vind het leuk om af en toe uit te gaan, maar ook om gewoon thuis te chillen. Als het je leuk lijkt hoor ik wel van je!

Groetjes Melanie
Alle reacties Link kopieren
Hee, ik weet niet of je nog op zoek bent oid. Maar ik ben zelf een tweedejaars student (20), wonend in Amsterdam (momenteel ook west haha). Ik kom niet uit Amsterdam dus ken ik ook niet veel mensen, los van de universiteit. Ik hou niet van verenigingen met alle verplichtingen, maar hou enorm van gezellig afspreken en af en toe uitgaan of naar de film en gewoon wat drinken. Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
hee,
Mijn werk is in amsterdam oud west. Ben 23 jaar hou ook van een drankje doen , gezelligheid
Als je het leuk lijkt stuur maar een PB.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig, ik woon ook in Amsterdam-West en ik ben 28 jaar en lijkt me leuk nieuwe mensen te leren kennen. Hebben jullie al iets ondernomen?
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Hee! Ik ben 23jaar woon sinds een maandje ook in Amsterdam. Gezien ik hier helemaal nieuw ben en nog weinig meiden ken ben ik ook op zoek naar andere meiden om leuke gezellige dingen mee te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,
Ik lees dit nu pas. Ik woon ook in West en ben 27 jaar. Lijkt me leuk om af te spreken. Hebben jullie al wat afgesproken en kan ik er nog bij (a)?
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaaaaaa
anoniem_360346 wijzigde dit bericht op 09-08-2018 18:43
Reden: .
90.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Parkje schreef:
09-12-2017 20:12
Nou, ook ik ken niet enorm veel gezellige meiden in Amsterdam!
Ik ben 26, werk fulltime..

Iemand van jullie al iets ondernomen? Bijv eens met z’n allen ergens afspreken. Een soort groepsdate? Haha!
ik heb je een pm gestuurd, heb je deze ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Hey, leuk! Ik ben er wel voor om een keer met een groepje af te spreken. Wie heeft er zin? Stuur mij een PM, misschien kunnen we dan een keer met een aantal afspreken?
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Als er plannen zijn om iets te gaan doen sluit ik graag aan :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik sluit mij ook graag aan!
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_362967 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 05:33
Reden: Xx
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 26 en heb aan de uva gestudeerd.. lijkt me ook leuk een bericht te ontvangen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga een groepje opzetten dus als je interesse hebt graag een PM naar mij ;)
Niet geschoten is altijd mis!
Alle reacties Link kopieren
Als er nog mensen zijn die graag iets willen doen!

Ben 22 , werk in Amsterdam , mama van 2 kindjes!
Kan zeker wat gezelligheid gebruiken!
Alle reacties Link kopieren
Is er inmiddels iets afgesproken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven