Nieuwe contacten gezocht Noord Limburg e.o

17-08-2017 00:05 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva dames,

Er loopt al een topic met soort gelijke titel, maar wil dat topic niet " kapen " dus open ik er zelf 1 :)

Ben je ook van " het zuiden des lands en lijkt t je leuk om af en toe samen n.d bios te gaan, te shoppen of iets anders gezellig te ondernemen, dan hoor ik het graag.

Groetjes Bloemetje37
anoniem_306859 wijzigde dit bericht op 17-08-2017 00:08
Reden: Typefout
4.26% gewijzigd
......
Alle reacties Link kopieren
Hoi bloementje,

Ik kom ook uit het zuiden des lands. Venlo om precies te zijn, jij?
Alle reacties Link kopieren
hallo,

ik kom ook uit het zuiden des lands.... ben zelf ook opzoek naar leuke en gezellige meiden om iets leuks mee te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Liza,

Ikzelf ben ook opzoek naar gezellige meiden om leuke dingen te doen. Waar kom je precies vandaan?
Alle reacties Link kopieren
hoi kaatjuhh85,

ik kom zelf uit Sittard. Ben 32 jaar en sindskort weer vrijgezel. Merk dat veel vriendinnen om me heen aan kinderen beginnen en gesetteld zijn. dus ja dan val je een beetje buiten de boot. Een nieuwe vriendschap kan er altijd bij :)
Alle reacties Link kopieren
Hey Viva girls,

Na lang scrollen eindelijk wat meiden uit mijn omgeving gevonden hihi
Ik zie dat dit topic al tijdje geleden is dus ik hoop dat jullie nog wel eens online zijn....

Brand new hier en op zoek naar 'tzelfde als jullie, leuke vriendinnen in de buurt. Op mijn profiel heb ik het wat uitgebreider neergezet, neem maar een kijkje.

Ik woon in Maasbree ben single zonder Kids en 32 jaar. Zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen! Liefs
Hey meiden,

Ik woon zo goed als bij m’n vriend die in noord Limburg woont en zelf ik kom daar helemaal niet vandaan! Voel me soms best alleen als hij met vrienden wat leuks gaat doen.. via dit forum al iemand gevonden??

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden
Ook ik woon in Limburg
En zou het leuk vinden om
Vriendinnen te worden
En leuke dingen te kunnen doen
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik woon ook in Limburg en zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen. Stuur gerust een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik woon in Zuid-Limburg en na een langdurige relatie zou ik het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te doen en een vriendschap mee op te bouwen.

Ik ben 35 (al voel ik me veel jonger ;-)) en hou ervan om leuke dingen te doen (escape rooms, bios, op stap enz.) maar zit ook net zo graag met een wijntje gezellig op de bank of een spellenavond.

Mijn vriendinnen zijn ook gesetteld en hebben jonge kindjes waardoor het lastiger is om iets met hun te doen. Mis gewoon een maatje waar je alles mee kunt delen, gek doen en dingen mee kunt ondernemen.

Stuur gerust een berichtje! xx
Alle reacties Link kopieren
Ha meiden, ook ik woon in Noord Limburg. Dicht bij Venlo in de buurt. Ben 25 jaar oud, bijna 26 😁

Stuur me gerust een berichtje!!
Heeehoi!

Hier nog een vreemdeling in het zuiden van het land!
Ik woon sinds februari in Venlo maar kom zelf uit Overijssel, dus ken hier verder niemand. Ik ben 24 jaar oud.
Leuk om een keer wat te gaan drinken en kletsen met een paar van jullie.

Stuur gerust een berichtje!
Groetjes,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven