Ondernemende(!) meiden gezicht 30+ omgev. A'dam/H'sum/Utrech

24-08-2017 09:40 3 berichten
Hallo medeforummers,

Ik ben op zoek naar leuke meiden van mijn leeftijd om regelmatig en spontaan af te spreken!
Zelf ben ik bijna 31, extravert, sociaal, positief, groot gevoel voor humor, enthousiast en ik woon tussen Utrecht en Adam in. Ik werk fulltime en begin binnenkort daarnaast ook nog aan een opleiding.
Ik ben gezegend met een stel leuke vriendinnen, maar omdat zij ver weg wonen schiet het spontane afspreken er vaak bij in. Vriendinnen van de middelbare school zitten allemaal op het nest wat dus een totaal andere levensfase is.
Uitgaan (techno/house/trance) doe ik erg graag, ergens spontaan een borreltje drinken, uit eten, markten/beurzen/evenementen bezoeken ed.
Sauna's en theaters zijn niet mijn ding.
Verder ben ik geen fan van facebook- of WhatsApp groepen, liever een 1 op 1 vriendschap met meer diepgang en écht contact.

Mocht je nou enthousiast geworden zijn van mijn oproepje dan zie ik een priveberichtje graag tegemoet :cheer:

*Ik heb al wat eerdere ontmoetingen gehad via internet en daar leuke vriendschappen aan overgehouden, maar ook meiden leren kennen die niet 'durven' afspreken of steeds op het laatste moment afzeggen, totaal andere interesses hebben of mega ver weg wonen.
Daarom wil ik graag vragen of je alleen wil reageren als je ook echt dezelfde interesses hebt en je ook daadwerkelijk zin en tijd hebt om gezellig af te spreken😃
Uiteindelijk werkt een vriendschap toch beter als je samen kunt genieten van gedeelde interesses.

Ik hoop zo wat leuke contacten op te doen!

Liefs Merel
anoniem_6465b9067e3c6 wijzigde dit bericht op 20-09-2017 14:41
1.78% gewijzigd
Lekkere typfout in de titel;-)
Up!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven