Nog lieve leuke gezellige mensen hier in Den Haag?!

25-08-2017 12:27 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Viva Forummers!

Zijn er meer mensen die net zoals ik in Den Haag (omgeving) wonen en ook behoefte hebben aan nieuwe leuke contacten? In mijn geval ken ik nog niet echt mensen hier want woon hier nog niet zo lang en studie is momenteel nog even niet dus veel ME time! Hartstikke leuk natuurlijk maar mis de gezelligheid zoals ik die had met mn oude contacten maar die wonen helaas niet in de buurt:(
Advies, tips?
Wie weet zit jij net zoals mij in hetzelfde schuitje en zie je een nieuw contact wel zitten? Wie weet wordt er wel wat leuks aan over gehouden maar natuurlijk zonder verwachtingen;)
Kort over mezelf: jonge dame, 22 (binnenkort 23) jeugdig, sportief, muzikaal en creatief en voor van alles wat gezellig is in haha ben niet zo moeilijk.

Ben benieuwd naar de reacties
Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hi Vlinder,

Ik las net je berichtje en kon me er zeker in vinden. Ik ben zelf net naar Delft verhuist en merk dat ik ook behoefde heb aan nieuwe contacten, gezelligheid en uitjes in de regio maar dat dat niet vanzelf gaat. Vandaar dat ik op je berichtje reageer! Ik ben 22 jaar en gek genoeg zou ik mezelf ook omschrijven als sportief, gezellig en creatief haha! Ik ben net afgestudeerd en woon nu samen met mijn vriend in Delft. Het lijkt me leuk om van je te horen, wie weet houden we er wat leuks aan over (zonder verwachtingen of course!)

Groetjes :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven