Gezellige meiden gezocht omgeving Hoofddorp

10-09-2017 15:46 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi lezeres,

Leuk dat je mijn oproep leest.
Ik ben vorig jaar voor de liefde van mijn leven verhuist vanuit het mooi Brabant naar Hoofddorp. Inmiddels kan ik zeggen dat ik gesetteld ben, maar ik mis mijn vriendinnen enorm. Het even een kop thee doen in de avond, samen wandelen met de hond of een terrasje pikken is ineens niet meer zo makkelijk. Ik had gedacht dat ik vast wel wat nieuwe contacten zou maken hier en daar geen forum voor nodig zou hebben, maar helaas is dat toch niet zo gemakkelijk. Vandaar deze oproep.

Ben jij die lieve en gezellige vriendin tussen de 25-35 jaar die houdt van wandelen en hardlopen, maar ook wel in is voor een feestje? Dan zou ik het erg leuk vinden om iets van je te horen!

Tot snel!
Hi Kaida,
Wat een leuke oproep!
Zelf ben ik een paar jaar geleden naar Haarlem verhuisd, dus ik herken je zoektocht.
Inmiddels ken ik wel wat meiden in Haarlem, maar iedereen is druk met zijn eigen dingen..

Heb je zin om binnenkort een bakkie te doen? Wellicht ontstaat van daaruit een leuke vriendschap?!
Groetjes, aardbei:)
Alle reacties Link kopieren
Hai Kaida (en aardbei)

Ik woon nu ook in Hoofddorp, ik ben 31 jaar en heb een dochter van 2. Wij zijn hier alweer een aantal jaar geleden komen wonen terwijl we hier niemand kenden. Inmiddels wel wat contacten in, maar een vriendin erbij in de buurt zou ik leuk vinden.


Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Keukenprinses21 schreef:
31-10-2017 20:47
Hai Kaida (en aardbei)

Ik woon nu ook in Hoofddorp, ik ben 31 jaar en heb een dochter van 2. Wij zijn hier alweer een aantal jaar geleden komen wonen terwijl we hier niemand kenden. Inmiddels wel wat contacten in, maar een vriendin erbij in de buurt zou ik leuk vinden.


Groetjes!
Hoi keukenprinses,

Leuk dat je reageert! Je mag mij een prive bericht sturen als je wil!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik woon nu sinds 2 jaar in Haarlem, nadat ik de 12 jaar ervoor in 't buitenland heb gewoond. Heb wel vriendinnen in Amsterdam en Utrecht maar nog weinig in de buurt van Haarlem dus dat zou ik erg leuk vinden! Ik ben 35, maar voel me vaak nog 28, heb een fulltime baan, huisdieren en sport regelmatig. Zou het leuk vinden eens met jullie af te spreken en te kijken of er een klik is om vaker wat samen te doen!

Groetjes
Felicia
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_361602 wijzigde dit bericht op 07-12-2018 23:35
Reden: Privacy
99.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik hou van wandelen en woon zelf in hoofddorp.
Ik woon ook in de buurt van Hoofddorp en ben op zoek naar nieuwe contacten. Ik ben 26 jaar
Als dit topic nog leeft, jullie mogen mij een pb sturen
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier nog iemand uit Hoofddorp. Lijkt mij gezellig om wat meiden uit de buurt te 'ontmoeten'. Ik ben 30 jaar en woon samen met mijn vriend. Ik werk veel en maak lange dagen, ontspanning vind ik daarom erg belangrijk. Ik houd van op de bank zitten met een kop thee en tegelijkertijd kletsen met vriendinnen, sporten, dansen, lezen, winkelen, creatief bezig zijn (accessoires maken voor in huis, sieraden maken, handlettering etc) en nog veel meer. Lijkt het je leuk om met mij verder te kletsen? Stuur me dan een pb :) Wie weet kunnen we dan appen om te kijken of het klikt.

Groetjes van Noeknoek
Alle reacties Link kopieren
He meiden,
Ik ben Amy, 29 jaar en ben 2,5 jaar geleden verhuisd naar Haarlem en woon sinds ongeveer een jaar in Hoofddorp.
Ik heb het gezellige Limburg verlaten voor de liefde. Ik heb nog weinig sociale contacten in de buurt. Het lijkt me erg gezellig om "even" een bakkie met iemand te kunnen doen. Lekker wandelen samen met mijn hond Bailey en kletsen. Ik hou ook van een feestje, winkelen en heel veel lachen! Ik ben sportief, ik handbal, kickboks en bootcamp. Ik heb een hele leuke baan in de psychiatrie waar ik 32 u per week werk. Het lijkt me erg leuk om jullie te ontmoeten.
Stuur me gerust een berichtje !!

Liefs Amy
Alle reacties Link kopieren
Michelle268 schreef:
01-01-2018 19:22
Hoi meiden!
Mijn eerste reactie toen ik deze oproep las, was ‘Wauw, dat dit zo leeft!’. Ik herken me namelijk helemaal terug in jullie berichtjes. Een half jaar geleden ben ik bij mijn vriend in Hoofddorp ingetrokken, en tot zover is het nog niet zo makkelijk sociale contacten te vinden in de buurt. Mijn vriendinnen die ik heb, wonen net te ver om ‘even’ zomaar langs te gaan. Al gauw is dat toch een hele dagtrip, en alleen appen en bellen voelt op een gegeven moment ook zo niet-voldoenend genoeg om het zo te kunnen omschrijven. Het lijkt me erg leuk jullie te ontmoeten. Ik ben zelf 29 jaar, heb geen kinderen maar wel een hele lieve kat, hou van gezellig koffieleuten en leuke dingen ondernemen. Twee weken terug een nieuwe hardloopoutfit gekocht ter motivatie, dus ik mag me weer sportende noemen haha! Hoor graag van jullie, lijkt me gezellig!! Groet, Michelle
Hey Michelle, het lijkt me leuk om je beter te leren kennen :)! Je kan me een privé berichtje sturen, als jij dat leuk vindt. Gr Amy
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kaida,

Je oproepje spreek me zeer zeker aan en woon ook in Hoofddorp.
Ik mis een vriendin die `s avonds even (al is het maar voor een uurtje) op de thee of koffie komt.
Wandelen, terrasje, bios en sporten doe ik nu meestal in me èèntje, maar met ze`n tweeen is het natuurlijk leuker...
Ik heb wel vriendinnen maar die wonen niet in de buurt dus is lastig afspreken, even zomaar spontaan wat doen zit er niet bij..

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven