Vriendinnen gezocht omg. Eindhoven

14-09-2017 22:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een jonge dame met een fulltime baan, die afgelopen jaren veel te weinig gehad heeft aan haar sociale leven! Mijn meeste vriendinnen wonen ver weg :( ik ben dus op zoek naar gezellige dames om leuke dingen mee te ondernemen!

Ik zelf vind dansen in een latin club heel leuk, ben gek op bachata en kizomba :) Verder ben ik ook voor alle andere leuke dingen in!

Zoek jij ook een gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen? Laat maar weten!! :)
Alle reacties Link kopieren
Hey Deia!

Ik herken me heel erg in jouw bericht, behalve dan dat ik zelf niet echt kan dansen: maar het lijkt me leuk om dat te proberen :)

Ik kom graag met jou/anderen die hier op reageren in contact.
Ik ben zelf bijna 20, en woon in de buurt van Eindhoven (klein dorpje).

Liefs,

Lisa
Alle reacties Link kopieren
Hi Dea,

Ik weet niet in welke leeftijdscategorie je zoekt? Ik ben zelf 24 en woon in Eindhoven. Ik kom oorspronkelijk uit het noorden van het land en daarom ken ik hier nog niet zoveel mensen.

Lijkt me leuk om nieuwe contacten op te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hey Dea,

Ik ben halverwege de 20 en vind dansen erg leuk. Kan niet zeggen dat ik een ster ben maar vind het wel leuk.
Het lijkt me leuk om een keer wat te doen. Weet alleen niet hoe ik een pm moet sturen, zou jij eens kunnen proberen een naar mij te sturen?

Woon nu sinds een maand in Eindhoven, hiervoor woonde ik in Amsterdam maar wel geboren Eindhovenaar.
Alle reacties Link kopieren
hoi!!

Leuk dat jullie op mijn berichtje reageren!!

Ik heb jullie allemaal een prive berichtje gestuurd voor een whatsapp groepje :)

Ik hoor het wel van jullie! :)
Hoi deia,

Het lijkt mij leuk om bij jouw whatsapp groepje aan te sluiten. Vind het een leuk idee om naar een latinclub te gaan!

Groetjes
Anna
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!
Ik kom dan niet uit Eindhoven, maar uit Tilburg. Dit is niet ver weg dus lijkt em leuk om in contact te komen. Ik kan ook niet dansen maar zit wel op dansles sinds het nieuwe schooljaar. Ik doe hiphop en afrodance. Ik ben 21 jaar oud!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames,

Geen idee of jullie nog in dit topic kijken maar anders zou ik ook graag in het whatsappgroepje komen.
Ben 26 jaar, woon ook in eindhoven en ga graag op stap. Vriendinnen beginnen nu aan huisje boompje beestje en gaan minder uit terwijl ik er juist weer zin in heb!
Liefs Rainbow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven