Vriendinnen gezocht omgeving amersfoort

17-09-2017 10:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon, na even weggeweest te zijn, in amersfoort zonder eigenlijk echt vriendinnetjes in amersfoort te hebben. Vriendinnen wonen over het hele land, de een wat dichterbij dan de ander, wat super is maar spontaan om de hoek afspreken is ook wel eens leuk. Ik ben 33 en heb geen kinderen, wo opgeleid met een leuke baan. Dingen die ik leuk vind; reizen, sporten, bios, Netflix, koken/bakken, creatieve dingen doen, wandelen, spelletjes, terrasjes, shoppen, uit eten, goede gesprekken, slap lullen, thee drinken, sauna, etc.... het lijkt me leuk om jou te ontmoeten! Enige 'vraag' van mijn kant is dat je niet rookt..
Hallo Rozeik,

Wat een leuke oproep heb je geplaatst. Ik herken mezelf heel erg in jouw hobby's.
Ik hou van reizen, sporten, wandelen, zwemmen, dieren, terrasje, sauna, theater,
uit eten gaan, festivals, bios, en lekker actief bezig zijn.

Ik woon sinds kort weer in zeist bij mijn vader ivm relatie breuk. Ik heb hiervoor samen
met mijn ex-vriend in zuid holland gewoond. Nu ben ik mijn leven aan het opbouwen in en rondom
Zeist. Sinds kort gelukkig weer werk gevonden in de buurt waar ik het erg naar mijn zin heb.
Nu nog op zoek naar een eigen huisje in regio Utrecht.

Wat voor mij belangrijk is in een vriendschap is oprechte eerlijkheid, vertrouwen en er voor elkaar zijn.
Ik sta graag positief in het leven en ga ook graag om met mensen die positief zijn.
samen leuke en nieuwe dingen ondernemen vind ik erg leuk om te doen.

Groetjes Marjolein
Alle reacties Link kopieren
Marjolein,

Ik heb je een privé reactie terug gestuurd.... zie alleen dat die blijft hangen in postvak uit en niet in verzonden staat. Heb je mijn berichtje gekregen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rozeik en Marjo,

Jullie reacties klinken heel herkenbaar. Ik ben 28, geboren en getogen in Utrecht maar ben jarenlang weggeweest voor mijn studie. Doordat ik de laatste jaren overal en nergens heb gezeten, heb ik verschillende vrienden leren kennen maar die wonen niet in de buurt. Ik zou het leuk vinden om iemand in de buurt te leren kennen om gezellig een drankje te gaan doen, uit eten te gaan, bios etc. Eigenlijk de standaard vriendinnen dingen. Ik merk dat ik een beetje tussen de fases van vriendinnen in zit.
Ik hoef niet 6 weken van tevoren af te spreken omdat ik een gezin heb maar merk ook dat ik de tijd van het stappen tot 6 uur sochtends voorbij ben. Toch vind ik het leuk om soms tot laat te borrelen op het terras of thuis wat wijntjes open te trekken en met wat lekkere hapjes erbij gezellig te kletsen.
Ik hou heel erg van shoppen, sporten en wandelen. Regelmatig ga ik naar de bossen in omgeving Zeist. Vol goede moed trek ik mijn hardloopschoenen aan om te hardlopen maar meestal komt het er op neer dat ik rondloop en geniet van het buiten zijn. Eerlijk gezegd, ik vind hardlopen gewoon niet leuk(ik probeer het zo!) maar ben altijd blij om het drukke stadse achter me te laten en de natuur in te gaan. Ook ben ik groot fan van de sauna (geen badpakkendag, veel te druk!) en spelletjes spelen (ken je monopoly deal?).

Het lijkt me leuk om van je te horen!

Groetjes Cher
Alle reacties Link kopieren
.
just_me_123 wijzigde dit bericht op 30-04-2020 22:01
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hai hai! Wat een leuk bericht Rozeik!
Dat spreekt me aan dus vandaar ook mijn reactie.
Ik ben Nini, 32 jaar en woon sinds ruim een jaar in Bussum samen met m'n vriend. Ik kom uit Twente dus ik ben bezig met het uitbreiden van mijn netwerk jn deze omgeving, omdat ik alle spontane vriendinnencontacten wel mis vanuit hier.
Alle dingen die jij omschrijft zijn ook de dingen die ik leuk vind, met nadruk op sporten en koken/bakken en uit eten, het liefst op een zo creatieve en gezond mogelijke manier.. Ik rook dus ook niet ☺️

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen!

Liefs nini
Je hebt een pb:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven