Vriendin/sportmaatje gezocht in breda

17-09-2017 21:27 26 berichten
Hi meiden,

Een aantal jaar geleden ben ik vanuit rotterdam naar breda verhuisd. Al mn vriendinnen wonen in rotterdam en het heen en weer rijden om af te spreken wordt steeds minder. Het lijkt me leuk om ook in de buurt wat meer vriendinnen te hebben om leuke dingen mee te doen. Ikzelf hou van lekker eten, koken, wijntjes drinken, festivalletjes, films en series kijken en lezen.

Ik zou ook graag willen gaan sporten, maar dan het liefst samen met iemand. Bijv. spinning en/of pilates. Ik ben nog beginner op dit gebied.

Lijkt het jou ook leuk om er een nieuwe vriendin bij te hebben en om samen te sporten? Stuur dan snel een berichtje 😁

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Nova!

Ik ben 30 jaar en woon ook in Breda, mijn vriendinnen zijn inmiddels allemaal gesetteld en ik mis het soms om spontaan een wijntje te gaan drinken in de stad, terrasje te pakken, festival of feestje af te gaan.
Ook ben ik altijd te vinden voor een hapje eten/ biosje of gewoon een gezellig avondje :)

Qua sport heb ik al wat vast staan maar als je bovenstaande leuk vind dan hoor ik wel van je :D


Groetjes!
Hii Iloontje27, leuk dat je reageert! Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi Nova,

Ik ben Inge, 28 jaar. Je verhaal sprak me erg aan; veel vrienden wonen verder weg en dat maakt spontaan afspreken lastig. Maar het lijkt me wel heel leuk om hier een daar een wijntje op het terras te drinken in Breda of naar een gezellig festival in de stad te gaan :)
En een sportmaatje is helemaal top! Spinnen heb ik al ooit gedaan ( wel een aantal jaar geleden) en vond ik heel leuk, maar vind het ook wel gezellig om het samen te doen. Bovendien heb ik dan ook een stok achter de deur om evt te gaan ;-)

Hoop van je te horen!

Groetjes Inge