Vriendin/sportmaatje gezocht in breda

17-09-2017 21:27 26 berichten
Hi meiden,

Een aantal jaar geleden ben ik vanuit rotterdam naar breda verhuisd. Al mn vriendinnen wonen in rotterdam en het heen en weer rijden om af te spreken wordt steeds minder. Het lijkt me leuk om ook in de buurt wat meer vriendinnen te hebben om leuke dingen mee te doen. Ikzelf hou van lekker eten, koken, wijntjes drinken, festivalletjes, films en series kijken en lezen.

Ik zou ook graag willen gaan sporten, maar dan het liefst samen met iemand. Bijv. spinning en/of pilates. Ik ben nog beginner op dit gebied.

Lijkt het jou ook leuk om er een nieuwe vriendin bij te hebben en om samen te sporten? Stuur dan snel een berichtje 😁

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi Nova!

Ik ben 30 jaar en woon ook in Breda, mijn vriendinnen zijn inmiddels allemaal gesetteld en ik mis het soms om spontaan een wijntje te gaan drinken in de stad, terrasje te pakken, festival of feestje af te gaan.
Ook ben ik altijd te vinden voor een hapje eten/ biosje of gewoon een gezellig avondje :)

Qua sport heb ik al wat vast staan maar als je bovenstaande leuk vind dan hoor ik wel van je :D


Groetjes!
Hii Iloontje27, leuk dat je reageert! Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hi Nova,

Ik ben Inge, 28 jaar. Je verhaal sprak me erg aan; veel vrienden wonen verder weg en dat maakt spontaan afspreken lastig. Maar het lijkt me wel heel leuk om hier een daar een wijntje op het terras te drinken in Breda of naar een gezellig festival in de stad te gaan :)
En een sportmaatje is helemaal top! Spinnen heb ik al ooit gedaan ( wel een aantal jaar geleden) en vond ik heel leuk, maar vind het ook wel gezellig om het samen te doen. Bovendien heb ik dan ook een stok achter de deur om evt te gaan ;-)

Hoop van je te horen!

Groetjes Inge
Hoi Inge, leuk dat je ook wil sporten!! Ik heb je een pb gestuurd, maar hij blijft in mijn postvak UIT hangen, dus ik denk dat ie niet is aangekomen. Lukt het jou misschien om mij een berichtje te sturen? 😁
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Hebben jullie al een keertje afgesproken? Het lijkt me in ieder geval gezellig om eens aan te sluiten!

Ik ben Karen, 29 jaar, en woon inmiddels alweer een paar jaar in Breda. Ook bij mij wonen de meeste vriendinnen in andere steden en het lijkt me leuk om in Breda wat meer mensen kennen om gezellig wat drinken, een keertje te eten of om samen te sporten. Zelf loop ik regelmatig en sinds kort ben ik bezig om het schaatsen onder de knie te krijgen.

Het lijkt me leuk iets van jullie te horen :)

Groetjes, Karen
Hoi Karen, leuk dat je reageert! Ik heb je een pb gestuurd. Het kan overigens wel lang duren voordat ie aankomt ;-))
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nova!

Het lijkt me leuk om met je in contact te komen! Ben je voor je werk toen naar Breda verhuisd? Ik heb zelf een aantal jaar in Breda gewoond, dus ik kom er af en toe nog wel heel graag naartoe.
Ik zal proberen om je een pb te sturen als ik weet hoe dat werkt haha.

Groetjes Bettine
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

dit klinkt gezellig!
ik zou me graag aansluiten voor het stappen, terrasje, festivals, biosje enz.

Hebben jullie een groepsapp gemaakt? en zijn jullie van plan een keer een drankje te doen in Breda om elkaar te leren kennen?

Groetjes,
Tineke
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nova en anderen,
Ik ben begin januari met m'n vriend naar Breda verhuisd na anderhalf jaar in Engeland. Leuk om weer in NL te wonen, maar in Breda zelf kennen we allebei niemand! Benieuwd of jullie inderdaad samen zijn gaan sporten of andere dingen doen en zou er graag bij aansluiten!
Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nova,

Ik zie dat dit bericht al een aantal maanden oud is maar staan jullie nog open voor een nieuw iemand? Ik woon ook in Breda, ben 31 jaar oud. Ik sport al in Breda maar ik ben op zoek naar nieuwe vriendinnen in de buurt. Al mijn vriendinnen wonen verspreid over het land en dit is soms lastig afspreken.
Je oproepje sprak mij aan ;)

Groetjes Floor
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nova, Floor, Sennah ( en uiteraard ook alle andere) ,

Ik ben ook sinds kort verhuisd naar Breda en aangezien ik al een sport heb lijkt het me leuk om nog een sportmaatje in de zin van hardlopen of fitness.
Ik ben eind twintig en ben gaan samenwonen met mijn vriend die uit Breda komt.

Ik heb altijd veel gesport en sta ook open voor allerlei andere leuke ideeën.
Op dit moment ben ik mijzelf aan het oriënteren voor een sportschool. Iemand nog leuke tips of zin om mee te gaan ?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Leuk topic en ook ik herken mezelf hier in. Ik ben 30 jaar en single en merk dat het steeds lastiger wordt om met mijn gesettelde vriendinnen wat af te spreken.
Daarnaast zijn er een aantal door de loop der tijd ook veranderd (ik ook natuurlijk) waardoor ik met sommigen ook wat uit elkaar gegroeid ben.

Ben benieuwd of jullie inderdaad al een appgroep hebben en of jullie al afgesproken hebben?

@ Totje: ik sport zelf bij de Basicfit en vind dat eigenlijk wel fijn! Er zijn veel filialen en je hebt overal toegang toe.(Handig als je eens elders in het land bent). En oja, voor de prijs kun je het niet laten..

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Skylar,

Ik heb niks meer gehoord van de andere meiden maar misschien omdat de topic al wat ouder is. Wellicht kunnen wij een 'nieuw' groepje starten.

Ik sport ook bij Basicfit, niet geweldig gezellig maar idd goedkoop en leuke virtuele groepslessen.

Groetjes Floor
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zag dit topic naar boven komen en dacht, zal ook maar eens reageren!
Zelf kom ik uit eten leur maar ben veel in Breda vanwege werk.
Ik ben zelf bijna 24 en zou het leuk vinden wat nieuwe mensen te leren kennen voor een terrassje, festivalletje, bios, en eventueel een bootcamp maatje!
Ik heb dat zelf een tijdje in Breda gedaan maar ben er mee gestopt omdat het veel gezamenlijke opdrachten waren en ik dan vaak als enige overbleef omdat andere wel een partner/vriendin bij hadden.

In het dagelijks leven zijn veel vriendinnen helaas verloren gegaan door samenwonen/verhuizen/kinderen etc.

Ik vind het dan ook erg leuk om nieuwe dingen te ondernemen.
Als iemand zich aangesproken voelt hoor ik het graag!


Groetjes!
Appreciate the little things in life
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij een goed idee Floor! Zal ik je een pb sturen? En Totje en Supernurse?

Bootcamp lijkt mij trouwens ook erg leuk, alleen wacht ik dan wel even tot het goeie weer.. 8-)
Alle reacties Link kopieren
Is goed! Weet zelf niet precies hoe je een pb stuurt haha. Misschien Sennah87 nog want die stuurde voor mij een berichtje.
Alle reacties Link kopieren
Ja lijkt me Leuk! Wellicht kunnen we iets met zn allen afspreken?
Ik hoor het graag!
Appreciate the little things in life
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie een pb gestuurd incl Sennah! De berichten blijven vooralsnog wel in m’n postbak UIT hangen dus misschien handig om even te kijken hoe je het vinkje (accepteren van berichten) hebt staan in je profiel/account..

Ik hoor het wel!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een reactie op je pb verstuurd, hopelijk komt het aan!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook zondag een reactie gestuurd! Is er al meer animo?
Appreciate the little things in life
Alle reacties Link kopieren
Hi allen! Graag sluit ik ook aan, ik ben 25 en woon sinds 1,5 maand in Breda. Drankje doen op het terras of een keer bootcampen. I'm in! Prive berichten sturen gaat helaas niet zo soepel.
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een bericht!
Appreciate the little things in life
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ook mij lijkt het leuk om aan te sluiten. Ben 25 jaar, woon al een tijdje in Breda maar zou het leuk vinden om nieuwe , gezellige mensen te ontmoeten. Vind het leuk om een drankje te doen in de stad, te sporten, samen te eten etc. Ik hoor het graag🤗
Alle reacties Link kopieren
hi!
ook ik sluit me graag bij jullie aan..
35jaar maar nog niet ingedut;)
veel vriendjes en vriendinnetjes gesetteld dus blijf alleen over.
zou t leuk vinden om wat meer te ondernemen en andere mensen te ontmoeten.
kijk ernaar uit:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven