Het noorden van Nederland

17-09-2017 22:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij leuk om nieuwe mensen te ontmoeten. Ik zal er meteen maar bij zeggen dat ik het wel spannend vind, omdat het een beetje uit mijn comfortzone is.

Ik ben midden twintig en woon in het noorden van Nederland. Koken, een goed boek lezen, naar de bios gaan en lekker lunchen in de stad vind ik allemaal leuk om te doen. De wat avontuurlijke dingen zoals reizen lijkt mij ook erg leuk! Ik ben een rustig persoon die eigenlijk niet uitgaat.

Graag wil ik nieuwe mensen leren kennen en mijn sociale kring uitbreiden. Van alleen al een leuk gesprek online word ik al blij! Ik kijk altijd eerst een beetje de kat uit de boom voordat ik direct afspreek.

Als jou dit wat lijkt mag je altijd een berichtje sturen!
Het noorden van Nederland? Is dat vanaf Flevoland of alleen Friesland en Groningen?
Alle reacties Link kopieren
FiIee schreef:
17-09-2017 22:58
Het noorden van Nederland? Is dat vanaf Flevoland of alleen Friesland en Groningen?
Ik zat een beetje te denken aan Groningen, Friesland en Drenthe, maar eigenlijk maakt het niet zoveel uit als het daarbuiten is.
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik nou een leuk idee :) Ik ben de twintig net voorbij. Maar wel het hoge noorden.
De glimlach op mijn gezicht, betekent niet dat mijn leven perfect is. Het betekent dat ik waardeer wat er nu is.
Alle reacties Link kopieren
Mama30037 schreef:
17-09-2017 23:06
Dat vind ik nou een leuk idee :) Ik ben de twintig net voorbij. Maar wel het hoge noorden.
Ik ben zo flexibel dat het niet eens uitmaakt! :biggrin: Alleen vanaf 35 wordt het verschil wel heel groot..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Isabel, hier nog eentje uit het hoge noorden :-D. Ik ben 24 jaar. Ik heb dit ook nog niet eerder gedaan, maar nieuwe mensen leren kennen vind ik leuk.
Alle reacties Link kopieren
marshmallow10 schreef:
17-09-2017 23:30
Hoi Isabel, hier nog eentje uit het hoge noorden :-D. Ik ben 24 jaar. Ik heb dit ook nog niet eerder gedaan, maar nieuwe mensen leren kennen vind ik leuk.
Leuk dat je reageert! Ik heb geprobeerd een prive berichtje te sturen, maar hij komt in mijn postvak uit te staan..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem ontvangen! Je krijgt reactie
anoniem_220163 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 23:49
Reden: Pb toch wel ontvangen
82.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook leuk en ook erg uit mijn comfortzone.. Ik ben 25 en kom uit Friesland.
Be who you are, not who the world wants you to be!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Isabel, ik reageer wat laat op dit bericht, maar het lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! Ik woon in Friesland en ben 22 :)
Alle reacties Link kopieren
Privebericht:) Het lijkt mij ook super leuk om gezellige contacten op te doen in het Noorden. Woon zelf in Drachten.

Groetjes Anna
Alle reacties Link kopieren
Hee isabel ik heb je een berichtje gestuurd? als het is aangekomen teminste? ben nieuw hier, snap er nog niet zo veel van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven