Nieuwe contacten Rotterdam

23-09-2017 15:57 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu mijn vriendinnen een partner en/of kinderen hebben, merk ik dat het steeds lastiger wordt om iets af te spreken. Laat staan iets spontaans. Daarom ben ik op zoek naar andere meiden/vrouwen die het leuk vinden hun netwerk uit te breiden.

Ik ben zelf 29, woon samen, werk full time, en volg een vervolgstudie. Ik houd van gezelligheid, lekker eten en leuke dingen ondernemen.

Herken je jezelf hierin? Laat dan een berichtje achter :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Plinou,

Ik kan je geen pb sturen.. Heb je dit aangezet in je profiel?
Ik ben benieuwd naar wat meer info, maar dat mag ook in een pb ;) Bijv. wat voor werk doe je, wat studeer je er nu nog bij, etc. Ik werk in de hulpverlening en woon in omgeving Rotterdam maar kom daar oorspronkelijk niet vandaan. Daardoor heb ik weinig contacten en daarnaast heb ik inderdaad ook vriendinnen met kinderen waardoor het steeds moeilijker afspreken is. Ik sta dus wel open voor leuke nieuwe contacten!

Groetjes,
Vlinder
Alle reacties Link kopieren
Hoi Vlinder,

Gek! Fuctie voor pb staat wel aan!

Ik werk in het onderwijs en ik ben aan het promoveren. Daarnaast houd ik van koken, eten en sporten. Niet per se in die volgorde.

Lijkt me leuk om eens te kletsen! Maar hoe? Ik ga proberen om jou te pb'en :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Plinou,

Ik heb je een berichtje willen sturen maar hij blijft staan in 'Postvak Uit'. Betwijfel dus of je hem gehad hebt. Als je wilt, kun je mij een berichtje proberen te sturen :-).
Ik zit voor m'n tv en verder nergens mee.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Plinou,

Ik ben zelf net verhuisd naar Rotterdam. Ik herken jou probleem, het lijkt me leuk om met je in contact te komen.

Ik ben zelf 25 jaar oud en heb mijn studie tot verpleegkundige bijna afgerond. In mijn vrije tijd hockey ik, maar houd ik er ook van om naar een feestje te gaan of andere dingen te ondernemen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Plinou,

Herkenbaar! Ik verhuis zelf binnen 2 maanden ongeveer naar Rotterdam en laat het grootste deel van vrienden en vriendinnen in Brabant achter. Daarnaast heeft iedereen het inderdaad druk en het lijkt mij dan ook heel leuk nieuwe mensen te leren kennen in Rotterdam!

Ik ben 28 jaar, op dit moment woon ik ik Brabant, ben werkzaam als juridisch medewerker in Den Haag. Hobbies zijn stappen, shoppen, lekker eten, sporten, gezelligheid in z’n algemeenheid ;-). Ik ben vrijgezel.

Ik kom graag met je/jullie in contact!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!
Ik zit metzelfde als jullie haha;)

Verhuis binnenkort naar die buurt woon nu nog in utrecht,
ik hoop dat ik met jullie in contact kan komen!;d

Ben 22 en doe een studie bouwkunde .
Mijn hobbys zijn tennis , lopen/hardlopen , naar kroegjes / feestjes / festivals gaan !

Groetjes Desley
Herkenbaar!

Ik ben single en eigenlijk is iedereen om mij heen gesetteld met partner of kinderen.

Over mijzelf, ben 26, vrijgezel en werk fulltime op een financiële afdeling. Woon tussen Rotterdam en Den Haag in.

Hoor graag van je/jullie!
Alle reacties Link kopieren
Is n groepsapp miss n idee?;)
Groetjess
Alle reacties Link kopieren
Hee Desleyviva,

Lijkt mij een leuk idee als de anderen dat ook goed vinden. Zal ik je via een PB mijn nummer sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hee!
Heb jou al pb gedaan haha ;)
Heb net een pb geprobeerd te sturen naar kastdeurknopje, alleen blijft het bericht in postvak uit staan. Zou je (of degene die de groepsapp aanmaakt) mij een berichtje willen sturen? Wellicht dat ik dan wel kan reageren...

Tot sprekens!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Linne, ik zal je een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die t leuk vinden om n groepsapp te vormen , als jullie je nummer in n pb naar kastdeurknopje willen sturen zou tof zijn !! ;)

Groetjess

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven