Vriendschappen gezocht zuid-limburg

30-09-2017 11:03 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben een vrouw, 22 jaar en woon in Zuid-Limburg.
Regelmatig ga ik in de weekenden naar een cafe om gezellig wat te drinken met vrienden.
Af en toe wordt er iets anders geplant, maar dat gaat meestal moeilijk, dus meestal blijft het gewoon bij het cafe.
Al een hele tijd heb ik de behoefte om dingen te ondernemen, ik wil graag dingen zien, cultuur, natuur, actieve activiteiten, nieuwe plaatsen zien enzv..
Ik heb er ook over na gedacht om sommige dingen alleen te gaan doen, maar dit vindt ik erg moeilijk en lijkt me ook niet heel gezellig, en daarbij lijkt het me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

Woon je ook in Zuid-Limburg? Sittard/geleen - Maastricht en lijkt het je gezellig om samen dingen te ondernemen?
Stuur gerust een reactie!

Groetjes, Jel
Alle reacties Link kopieren
Hoi Jel,

Ik neem aan dat je op zoek bent naar leeftijdsgenoten? Hoe ver onder of boven de 22 vind je oke? Of maakt t niet uit?

Ik ben zelf 30 en zou wel iets leuks willen doen.
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik ben 23, woon echter niet in Sittard Geleen/ maastricht, maar ik vind het niet erg om een stukje te rijden. Stuur me even een berichtje als je meer over me wilt weten! :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben 36, val denk ik ook meteen af... Maar ook ik zou het leuk vinden om weer met mensen in contact te komen...
Het liefst mensen die andere accepteren zoals ze zijn. Ben zelf lichtelijk autistisch.

Nou mochten jullie en of andere mensen contact willen hoor ik het graag.

Gr. :)
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal!

Leuk dat jullie gereageerd hebben! Leeftijd maakt mij niet veel uit. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen!
Ik zal even een mail account aanmaken zodat jullie me eventueel kunnen mailen... Aangezien de prive berichten niet helemaal goed lijken te werken!

Groetjes,

Jel
Alle reacties Link kopieren
Toevallig heb ik nog een staan wat ik hiervoor kan gebruiken:

lotje956@gmail.com


Groetjes

Jel
Alle reacties Link kopieren
hier nog iemand uit zuid limburg! hebben jullie inmiddels al contact gehad met elkaaR?
wellicht een keer met zn allen afspreken? :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook uit Limburg, uit Heerlen om precies te zijn!
Zelf ben ik ook op zoek naar nieuwe mogelijke vriendschappen.
Ik ben 21 jaar. Zelf toevallig net ook een topic geopend.

Stuur me gerust een berichtje als je meer informatie wilt
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ik kom ineens achter het bestaan van dit topic!
24 jaar (zie er eerder uit als 16 met mijn 1.60 m), woon in Sittard :)

Ik mis af en toe een vriendin waarmee je kunt gaan shoppen, sporten, lekker kletsen... nu ben ik zelf wat verlegen dus nieuwe vrienden maken gaat niet altijd even makkelijk en na het afronden van mijn HBO opleiding valt dat contact met klasgenoten toch een beetje weg :P

Als je in contact wilt komen of gewoon eens wilt appen: stuur me maar een berichtje :)
De grootste fout die een mens kan maken, is bang zijn om er een te maken.
Alle reacties Link kopieren
ItsTesss schreef:
29-11-2017 16:33
Oeh, ik kom ineens achter het bestaan van dit topic!
24 jaar (zie er eerder uit als 16 met mijn 1.60 m), woon in Sittard :)

Ik mis af en toe een vriendin waarmee je kunt gaan shoppen, sporten, lekker kletsen... nu ben ik zelf wat verlegen dus nieuwe vrienden maken gaat niet altijd even makkelijk en na het afronden van mijn HBO opleiding valt dat contact met klasgenoten toch een beetje weg :P

Als je in contact wilt komen of gewoon eens wilt appen: stuur me maar een berichtje :)

Ik heb je een prive bericht gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Scandalla8 schreef:
19-11-2017 18:04
Ik kom ook uit Limburg, uit Heerlen om precies te zijn!
Zelf ben ik ook op zoek naar nieuwe mogelijke vriendschappen.
Ik ben 21 jaar. Zelf toevallig net ook een topic geopend.

Stuur me gerust een berichtje als je meer informatie wilt
Ik heb je een prive bericht gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven