Mooie vriendschappen gezocht, Hengelo en omgeving

01-10-2017 13:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!

Binnenkort verhuis ik van Wierden naar Hengelo. Dat is niet de andere kant van het land ;-) maar ik besef me de laatste tijd dat ik maar weinig echt goede vriendinnen heb. Een aantal vriendschappen zijn veranderd omdat ikzelf de laatste jaren ben veranderd. Door een lichamelijke beperking ben ik anders in het leven komen te staan. Ik geniet veel intenser van alles en maak me niet meer zo snel druk. Ook zijn veel mensen om me heen bezig om een gezinnetje te stichten en daardoor veranderd het contact ook een beetje.

Maar wat ik wil zeggen: ik zou graag nieuwe vriendschappen starten! Ik ben zelf 32 jaar en woon samen met mijn vriend. Door chronische vermoeidheid kan ik niet heel actieve dingen ondernemen, zoals stappen, door de stad slenteren of sporten. Maar genoeg dingen die overblijven toch. Ik hou van koken/bakken, lezen, schrijven, lunchen/uit eten gaan, bios, thee/koffieleuten, fietsen. goede gesprekken voeren.
Spreekt je dit aan en woon je in de omgeving van Hengelo? Dan hoor ik heel graag van je! :cheer:

Liefs Sensya
Alle reacties Link kopieren
Up!
Alle reacties Link kopieren
Hee Sensya,

Sinds een half jaartje ben ik van het westen van het land naar Haaksbergen verhuisd (wel de andere kant van Nederland haha), en ik zou het erg leuk vinden om in deze omgeving wat meer mensen te ontmoeten. Haaksbergen is ook wel omgeving Hengelo, toch? :)
Alle dingen die je omschrijft vind ik ook leuk, en is nog veel leuker om samen met iemand te doen.

Het lijkt me leuk om verder contact met je te hebben.

Groeten Bianca
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een PB gestuurd Snoezzie! :-)
Alle reacties Link kopieren
Sensya85, je hebt een pb
( als het goed is ) en zo niet stuurmij er dan maar even een, mijn account doet soms niet wat ik wil :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Sensya85,

Ik kom oorspronkelijk ook uit het westen, door omstandigheden in Hengelo terecht gekomen. Eigenlijk zitten al mijn vrienden in het westen en omdat ik snel moe ben, is het me nog niet gelukt een heel sociaal netwerk op te zetten. Ik ben 37 jaar en ik vind het heel erg leuk om uit eten te gaan, maar mijn vriend niet, dus ik ben op zoek naar iemand met wie ik dit kan delen. Als daar een mooie vriendschap uit voort vloeit, helemaal leuk. Wij hebben wel een kind van drie jaar, maar dat is hopelijk geen probleem. Voor mij niet in ieder geval. Wie weet, tot ziens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven