kookclub in de omgeving Oosterhout

12-10-2017 22:39 7 berichten
Hoi allemaal, ik lees al heel lang mee op het forum en heb nu toch eindelijk maar eens een eigen account aangemaakt!
Eerst zal ik me eens voorstellen, ik ben een jonge mama (29) van een hele lieve zoon en dochter en woon sinds kort in de omgeving Oosterhout (NB). Ik ben boven de rivieren opgegroeid en ken net niet zoveel mensen in mijn omgeving.
Mijn man en ik zijn allebei gek op koken en lekker eten en een kookclub beginnen lijkt ons een hele leuke manier om nieuwe contacten op te doen!
Het idee is om eens in de 1 a 2 maanden bij elkaar te komen met een groepje van 6-8 personen (mannen, vrouwen, singles, stellen) en om de beurt voor elkaar te koken.
Als je in de omgeving Oosterhout, Breda, Tilburg woont en het lijkt je leuk om aan te sluiten dan hoor ik graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk oproepje! Helaas woon ik niet in de buurt, maar veel plezier en succes! En eet smakelijk :)
bedankt voor je berichtje, jammer dat je niet in de buurt woont!
Alle reacties Link kopieren
Super leuk! We zijn net een vriendinnen app gestart via vriendin online met een stuk of 6 meiden in deze regio. Onze leeftijden variëren tussen de 30 en 50, wellicht vindt je dat te oud?. De meesten zijn aan het rebirthen dus vooral dikke lol! :$ Helaas werkt de pb hier niet en ik weet niet of je je mail hier mag plaatsen. Ik probeer het maar; meikebikker@yahoo.com
Lijkt me leuk om iets van je te horen!
leuk, ik heb je een berichtje gestuurd 😊
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk! Heb je al een groepje of zoek je nog mensen?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig. Als er nog ruimte is, ik ben een single moeder in Oosterhout met een dreumes en op zoek naar gezellige mensen in de regio :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven