Bewust kinderloze meiden omgeving Tilburg

14-10-2017 17:02 30 berichten
Hoi, veel van mijn vriendinnen zijn of moeder of zwanger of willen heel graag kinderen. En ik ben blij voor ze laat ik dat voorop stellen. Maar... soms is het ook wel eens fijn om over van alles behalve kinderen te praten. Ik heb er zelf heel bewust voor gekozen om geen kinderen te hebben/ te krijgen. Ben jij zoals mij (30+), herken je je in dit verhaal, ben je zelf ook bewust zonder kinderen, mail me dan. Lijkt me leuk om op deze manier vriendinnen op te doen die ook bewust zonder kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva-girl,
Ik zag je bericht en moest wel reageren ;-)
Ik ben zelf ook bewust kinderloos en herken je verhaal.
Ik woon in Breda en ben 40 jaar.
Zou leuk zijn als er meer vrouwen op je bericht reageren.
Alle reacties Link kopieren
Hey viva girl, hoe oud ben jij zelf?
Hoi Chocolol, ik ben zelf 35. Misschien handig als ik dat erbij had gezet he 😉
Hoi Veg,

Ja zeker! Misschien kunnen we wel een Facebook groepje maken. Kunnen we elkaar op die manier leren kennen en eens iets organiseren enzo. Lijkt mij tof.
Alle reacties Link kopieren
Hoi
Ik sluit mij graag aan. Ik ben ook kinderloos, net 41 en woon in Tilburg.
Lijkt me leuk om ook aan te sluiten!
Ik ben bijna 34 en woon in Tilburg.
Sturen jullie me in een pb je Facebook? Dan ga ik het opzetten en jullie uitnodigen voor de groep. Tof!
Facebook groepje is opgericht. Stuur me in een pb je Facebook en we kunnen elkaar hopelijk snel een keer ontmoeten. Leuk om met jullie in contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Is er nog ruimte in jullie groepje? Ik ben 32 jaar en heb ook geen kinderen. Ik woon in de omgeving van Den Bosch. Ben daarheen verhuisd voor mijn werk, maar mijn vriendinnen wonen allemaal “boven de rivieren”. Ik wil niet steeds in de weekenden terug naar mijn oude woonplaats reizen om daar leuke dingen te gaan doen. Ik hoop hier snel wat nieuwe mensen te leren kennen. Als jullie nu al een datum geprikt hebben enzo en al veel onderling contact snap ik dat hoor! Dan is het jammer maar helaas!
Je hebt een pb tralala 😊
Alle reacties Link kopieren
Jij ook Viva girl 😉
Theatime en minetje jullie hebben ook een pb gehad 😄
Ik zie helaas geen pb.
Zou je me misschien nog eens de link naar de groep willen sturen?
Hopelijk gaat t nu wel goed. :)
Poging 2. Als het goed is nu wel pb
Het bericht blijft hangen in postvak uit :(. Wil je mij eens een bericht sturen?
Minetje, ik heb je een bericht terug gestuurd. Als er nog meer meiden willen aansluiten . Meer dan welkom. Stuur me een pb hoe ik je kan vinden op fb en ik nodig je uit.
😣 ik woon niet in omg. Tilburg...
Hoi viva girl,

Pb'en wil niet lukken.
Zou je de link naar de groep hier willen plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ben 31 en heb ook geen kinderen. Woon in Etten-Leur. Leuk idee, ik doe graag mee :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva Girl
Zou je de link van het facebookgroepje hier willen plaatsen?
Dank je wel!
Ik heb even moeten zoeken hoe ik dat moest doen. Want met de link kon je toch de groep niet vinden. Instellingen aangepast en tada. Tot op Facebook.

https://m.facebook.com/groups/152984795 ... =bookmarks
Alicemorgan3 schreef:
27-11-2017 08:06
😣 ik woon niet in omg. Tilburg...

Oh jammer maar de meeste komen ook niet uit Tilburg maar wel uit Brabant 😄😉
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva-girl
De link doet het niet. Wat is de naam van het groepje, dan kan ik het op die manier zoeken op FB.
Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik lees toevallig jouw oproep en 'val' daarom ineens in deze thread. Maar ik ben een vrouw van 37, kinderloos en ook op zoek naar vrouwen zonder kinderen. Mijn zus en broer hebben een hele farm gekweekt inmiddels en ook de meeste vrienden zijn ouders geworden. Ik zou het leuk om nieuwe vrouwen en of mannen te leren kennen, zonder kinderen, om dingen te ondernemen. Mijn interesses zijn: fotografie,schrijven en lezen, cabaret (Louis C.K., Ronald Goedemond), wandelen en gezond eten en drinken, af en toe sportschool.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven