Vriendinnen gezocht Groningen!

16-10-2017 15:45 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

In het teken van 'niet geschoten, altijd mis' doe ik een oproepje!

Ik ben 24 jaar en ik woon in hartje Groningen met mijn vriend. Ik ben een vlotte enthousiaste meid en altijd wel in voor gezelligheid. Ik werk 4 dagen in de week als juf, wat ik ontzettend leuk vind! Mijn vriendinnen zijn na mijn studie allemaal uit de stad vertrokken en ik ben op zoek naar nieuwe contacten!
Het lijkt me super leuk om terrasjes te pakken, een biertje of wijntje te drinken in een leuk barretje, naar de bios te gaan, spelletjes te doen, filmpje te kijken of een keer samen te sporten. Ook hou ik heel erg van koken.

Lijkt jou dit ook leuk, let me know! 😊
Hoi,

Ik woon ook in Groningen.. wel helemaal aan de rand van de stad.
Lijkt me leuk om een keer wat te doen!
Ik heb wel een vrij druk leven qua hobby's/vriendinnen etc., maar als het klikt kan ik natuurlijk altijd tijd maken :)
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 30-11-2017 12:02
96.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een pb gestuurd! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik woon in het puntje van groningen en ik ben 24 jaar en woon alleen met mijn dochter. Je mag me altijd een berichtje sturen
Alle reacties Link kopieren
Ik woon een half uurtje bij Groningen vandaan en ben ook op zoek naar nieuwe leuke contacten in de buurt
Alle reacties Link kopieren
Hoi Maan!

Volgens mij een bekend probleem haha. Vrienden verlaten de stad na hun studie en nieuwe vrienden maken is daarna lastig. Ik heb in ieder geval hetzelfde! En ben ook op zoek naar gezelligheid en nieuwe contacten.