Mede moeders gezocht oost nederland

21-10-2017 13:59 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, hoi,

Ik ben een moeder van drie kindjes van 0, 2 en 4 jaar. Mijn meeste vriendinnen hebben geen kinderen. Ik zou het daarom leuk vinden om in contact te komen met andere moeders met kinderen in ongeveer dezelfde leeftijd, in eerste instantie om via bijvoorbeeld whats app groepje of mail te kletsen over kind gerelateerde dingen, maar natuurlijk ook andere onderwerpen. Hoe ervaar jij het moederschap, hoe combineer jij het met werk, wonen en hobby's, waar geniet jij van met ne zonder de kinderen, etc.
In eerste instantie op zoek naar online vriendinnetjes om mee te kletsen, maar als het klikt vind ik het ook leuk om eens af te spreken. Ik woon in oost Nederland dus ik zou het het leukst vinden om met mensen uit Salland of Twente in contact te komen, maar andere mamma's met kindjes in dezelfde leeftijd wil ik natuurlijk ook graag mee babbelen.
Ik hoor graag wat van wat gezellige dames!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Zarah-83,

Ik ben ook een moeder, 32jr en kom uit Deventer.
Ik heb twee kinderen (oudste bijna 15jr en jongste 3,5jr).
Lijkt me leuk om met jou in contact te komen.

Je kan mij ook een privé berichtje terug sturen.

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi zarah-83,
Ik ben 35 en heb 2 zoontjes. Oudste is 4 en jongste 10 maanden. We wonen nu nog in amersfoort maar gaan binnen kort verhuizen naar Zutphen.
Lijkt mij erg leuk om met elkaar te kletsen over de kids en de belevenissen die we met de kinderen mee maken. Stuur mij maar een berichtje als je wilt.
Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven