Stapmaatjes gezocht

22-10-2017 18:22 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Inmiddels merk ik dat ik op een leeftijd ben gekomen waarop vriendinnen zijn gaan settelen en hierdoor minder behoefte hebben om op stap te gaan. Ik merk dat ik hierdoor vaker op vrijdag/zaterdagavond op de bank zit dan ik zou willen, wat ik uiteraard erg jammer vind! Vandaar dat ik het maar eens via deze weg probeer, wellicht zitten er meer mensen in hetzelfde schuitje en kunnen we eens iets plannen om met elkaar in contact te komen.
Om me heen zie ik dat er geregeld toffe feestjes worden georganiseerd waar ik het liefst ook heen zou willen, maar helaas krijg ik mijn vriendinnen niet altijd zover om mee te gaan. Ik heb een redelijk brede muzieksmaak, maar techno/house heeft mn voorkeur. Een drankje in de kroeg kan ook erg gezellig zijn :)

Ik woon zelf in de stad Groningen, maar ben absoluut bereid om te reizen om met nieuwe mensen in contact te komen. Zelf ben ik trouwens 27 jaar, vrijgezel en heb een vaste baan.

Ik kijk uit naar jullie reacties. Mocht je liever geen berichtje openbaar plaatsen, dan staat mn mailbox ook open :)
Alle reacties Link kopieren
Heb je een Pb gedaan !;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook een pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Hoe meer zielen hoe meer vreugd? Ik ben voor een stapgroepje ;).
Alle reacties Link kopieren
Groot gelijk heb je jasmin haha!! :D
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed! Is er al een groep? Anders is het misschien een idee dat jullie je nummer in een pb naar mij sturen en ik een groepsapp aanmaak? :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven