Leuke dames 30+ Utrecht

31-10-2017 21:16 9 berichten
Hoi dames,

Omdat ik zin heb om mijn sociale leven wat uit te breiden, schrijf ik dit oproepje.
Zelf ben ik single, 35 en woon ik in Utrecht met twee katjes. Ik hou van lekker uit eten gaan, borreltje drinken in de stad, kletsen over van alles en nog wat, samen kunnen lachen, maar ook fijne diepgaande gesprekken. En af en toe festivallen (bijv. Techno), koken, reizen, mediteren, dansen. Daarnaast sta ik erg open voor heel veel gezellige en/of nieuwe dingen. Kom maar door met leuke suggesties! Ik hou van ontdekken. Ook ben ik openminded, vind het fijn als iemand dat ook is.

Past dit bij je, hoop ik wat te horen. Ben benieuwd waar jouw interesses liggen en wie jij bent als persoon.
Je kan mij hier via de privé bericht functie bereiken. Je kan mij ook mailen: Ywtje@hotmail.com

Ik vind het wel fijn als we in leeftijd wat gelijk zijn (30-40) en omdat ik vriendschappen door heel NL heb, ben ik nu op zoek naar sociale contacten uit Utrecht.
Lekker dichtbij en makkelijk om af te spreken.

Hopelijk tot snel!
anoniem_186668 wijzigde dit bericht op 13-05-2018 05:22
18.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi Ywtje,

Ik woon zelf al een tijd in Utrecht maar de meeste sociale contacten heb ik in Brabant. Jouw oproep sprak me grlijk aan, ik kan ook wat meer sociale contacten in Utrecht gebruiken.

Ik ben vooral op zoek naar vriendinnen met wie ik spontaan kan afspreken om te borrelen, eten filmpje, festivals af te gaan . Maar ook om gezellig te kletsen over wat je zoal bezig houdt.

Mocht je het leuk lijken dan kunnen we een keer een koffie doen?

Groet,
Priscilla
Leuk Priscilla, gelijk een reactie. Zullen we elkaar op Facebook toevoegen als je dat hebt?
Kunnen we daar verder kletsen en krijgen we meteen wat meer een beeld bij elkaar.
Mocht je dat ok vinden, stuur jouw Facebook naam maar door in een privébericht of per mail.
Even een up. Lijkt me nog steeds leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Lijkt mij leuk om met elkaar in contact te komen. Ik ben zelf ook 35, heb ook een kat als huisdier. Ik woon in Utrecht Terwijde en werk in Utrecht.
Ik heb zelf onregelmatige werktijden en kan dus ook vaak doordeweeks afspreken.

Ik ga graag naar concerten/theater/musicals. Festivals doe ik ook, maar meer zoals Dutch Valley of Latin Village. Uiteten en borrelen is ook altijd leuk om te doen. Ben dol op films kijken thuis of in de bioscoop. Series kijken op Netflix natuurlijk. Doe aan kickboksen.

Hoop snel wat van je te horen.

Gr Veronica
Veronica, leuk! Mail mij even je emailadres. Ik heb er 1 aangemaakt voor viva. Kan ik je daarna mijn privé mail of telefoon nummer sturen zodat we kunnen contacten.
Ywtje@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gisteren ook een mailtje gestuurd. Hopelijk is die aangekomen.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hee ywtje, nog steeds op zoek naar leuke contacten in Utrecht? Ik pas alleen niet in de leeftijd :-) Ik ben 42, maar jong van geest en in mijn doen en laten!
Nieuwsgierig, open minded, spontaan en voor heel veel in!
Alle reacties Link kopieren
Hey Ywtje,

Ik weet niet of je er nog steeds op zit te wachten, maar ik heb je een mailtje gestuurd!

Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven