30+ moeders Rotterdam eo.

01-11-2017 11:19 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 33 en heb een dochter van 15 maanden. Ik woon nu 4 jaar in Rotterdam maar vanwege werk in een andere stad is het me nog steeds niet gelukt in Rotterdam vriendschappen op te bouwen. Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met andere moeders uit de omgeving om samen met de kids leuke dingen te doen maar ook zonder de kids af te spreken.

Als mijn oproepje je aanspreekt hoor ik heel graag van je.

Grtjes
Hoi

Ik ben Samantha, 36, getrouwd en heb en dochter van 3 jaar. Woon in Capelle aan den IJssel. Vriendschappen opbouwen aan deze kant is mij ook nog niet gelukt na 6jaar.. Woonde hiervoor in Amsterdam!

Lijkt me gezellig nieuwe mensen te leren kennen.

Groetjes Samantha
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 37 en woon samen met mijn vriend en dochter van 1.
Woon nu bijna 4 jaar in Rotterdam en zou het ook leuk vinden om nieuwe contacten op te doen.

Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Bugaboo,

Ik ben 29 en heb een dochter van 4 en loop een beetje tegen hetzelfde aan als jij en de andere reacties. Ben nog geen 30+ maar zou het wel heel leuk vinden om nieuwe mensen (moeders) te leren kennen!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Lijkt me leuk om wat moeders te leren kennen uit de omgeving. Woon zelf in Capelle aan den IJssel, 29 jaar en moeder van een dochter van 3 in april. Hoop vriendinnen maar niet zo gek veel met kinderen helaas.

Wie weet hoor ik wat van je.

Groetjes
Samantha
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik ben 31, ik woon in Rotterdam en momenteel zwanger van onze dochter. Ik ga graag avonden weg en zou graag mijn sociale kring willen uitbreiden :-)

Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe contacten op te doen!


Liefs,
Kim

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven