'Sex and the City' meiden 35+ omg. Rotterdam

04-11-2017 23:12 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je 'Sex and the City'? Dan weet je gelijk wat ik bedoel en enigzins zoek....

Ik heb genoeg mensen om mij heen maar toch is het soms moeilijk om wat frequenter af te spreken....

Niet alleen zij maar ook ik heb een druk leven met werken, kinderen etc. Maar nu ik gescheiden ben en co-ouderschap heb mis ik soms de spontane uitstapjes en stapavonden etc.

Kan je je enigzins vinden in:
35+, etentjes, film, (dance)festival, concerten, stapavond (lekker doorhalen of de kroeg in), skaten, winkelen, weekendje met wat meiden weg, slappe lach, vertrouwen/oprechtheid etc.etc.

Maar ook uitstapjes met de kinderen is natuurlijk mogelijk.

Het doet er overigens niet toe of je wel of geen relatie hebt.

Zin om een leuk groepje te vormen? En we regelmatig uitstapjes in de groep kunnen gooien? En wie mee wil, lekker mee gaat?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een berichtje gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
He Meaki, trouwens goed dat je dit hier aangaf! Kreeg zelfs geen melding dat er een ongelezen bericht in mijn inbox staat....
Alle reacties Link kopieren
Hoi heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Natalie82, net wat teruggezonden!
Alle reacties Link kopieren
Bugaboo, heb je berichtje net ontvangen en wat teruggezonden!
he, wat een leuke oproep!
tijden meegelezen op het forum, inmiddels mijn oude inlog kwijtgeraakt maar speciaal weer nieuwe account aangemaakt om te reageren!
Heb ook een PB gestuurd, maar weet niet helemaal zeker of dit goed is gegaan, vandaar ook even zo.
wat is verder het idee?
ik zal het topic in ieder geval in de gaten houden, als je een PB er tegen aan wilt gooien, ook leuk!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb jouw bericht onvangen en heb je gister een berichtje gestuurd. Hopelijk heb je die ontvangen. Laat maar even weten want er gaat bij mij iets verkeerd. Ik zie nl niet al mijn inbox berichtjes🙈
Alle reacties Link kopieren
geen 30+ maar is 30 ook goed??? :)
Alle reacties Link kopieren
Bugaboo, ja hoor!

Geartsie, natuurlijk!! 😂
Alle reacties Link kopieren
vivaonline2000 schreef:
25-11-2017 00:00

Geartsie, natuurlijk!! 😂
Fijn haha

Ik heb je een PB gestuurd.
Mijn PB blijft echter helaas in postvak uit 'hangen'.
:(?
Alle reacties Link kopieren
Geartsie, ik heb je net wat teruggezonden.
Alle reacties Link kopieren
@ Dropcityc, ik heb je nog keer wat gestuurd. Ik weet niet of hij nu wel is aangekomen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi to hier ook nog iemand opzoek naar gezelligheid. 35+ kan ik nog aanschuiven ? Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met de priveberichten... Ik heb nog wel geantwoord hoor😄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven