terugkerende ladies night

05-11-2017 14:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Ik ben op zoek naar een kleine groep dames die het leuk vinden om 1x in de maand bij elkaar te komen voor de gezelligheid.
Het idee is om wisselend bij elkaar af te spreken en diegene die “gastvrouw” van dat moment is organiseert een leuke bezigheid, denk aan: filmavond, koekjes bakken, kaarten maken, een herstboeket, wijnproeverij, beautyavond, spooktocht, of iets anders kneuterigs, het kan alle kanten uit :) Maar het moet qua kosten ook niet de spuigaten uit lopen, ik dacht zelf dat het max 30 euro per keer mag kosten met een hapje en een drankje erbij, maar een budget staat nog helemaal niet vast en kunnen we met elkaar vaststellen.
Iedereen is van harte welkom, hoe diverser de groep, hoe leuker, maar om het haalbaar te houden een paar voorwaarden:

-In de omgeving Rotterdam
-1 x per maand af kunnen/willen spreken op een zaterdag of zondag
-Bereid om zo nu en dan gastvrouw te zijn en iets te organiseren
-Bereid om elke keer een bedrag te betalen voor een hapje/drankje en de kosten voor de bezigheid.

Iedereen die interesse heeft kan een berichtje sturen, dan maak ik daarna een whatsapp groep aan en kunnen we wat mij betreft in januari de eerste datum prikken.

Een klein stukje over mezelf: Ik ben Claudia, 31 jaar, samenwonend in Rotterdam op de kop van Zuid. Werkzaam als dierenartsassistene en ik heb een hond. Mijn hobbies zijn o.a. lezen, lekker eten/drinken, reizen, natuur.
Always be yourself. Unless you can be an unicorn. Then always be an unicorn
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee!
I'm in:)
Ik ben 29, werk in de zorg/hulpverlening en heb vergelijkbare hobby's. Ik hoor graag als er iets gepland staat!
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Super leuk Maan! Er zijn al een aantal aanmeldingen, dus het gaat er zeker van komen :) Wil je mij prive nog een berichtje sturen, met je telefoonnummer? Ik wacht nog even af of er evt meerdere geïnteresseerden zijn voordat ik de whatsapp groep maak, maar ik houd je op de hoogte!

Groetjes Claudia
Always be yourself. Unless you can be an unicorn. Then always be an unicorn
Alle reacties Link kopieren
Hi Claudia, leuke oproep! Zou me graag aan willen sluiten. Ben 27, werk in Rdam in de (jeugd)zorg/hulpverlening en woon in de omgeving van Rotterdam. Merk dat ik wat contacten meer in de buurt mis sinds ik 1,5 jaar terug verhuisd ben. Ik vind het heerlijk om in de natuur te wandelen, lekker te kletsen, lezen en ben een echt familiemens. Doe alleen niet aan alcohol, dus mocht er een keertje een wijnproeverij komen, dan sla ik over :P
Alle reacties Link kopieren
Hallo Nova! Leuk dat je reageert, je bent van harte welkom! Gezellig! :) Wil je mij ook even privé je nummer doorgeven?

Groetjes Claudia!
Always be yourself. Unless you can be an unicorn. Then always be an unicorn
Alle reacties Link kopieren
Hoi Claudia,

Wat een leuk idee!
Mocht de groep niet al te groot zijn, sluit ik graag aan.

Ik ben ietsjes ouder, 34 jaar en woon in Delft.

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk Flower! Er kunnen er nog een paar bij hoor, dus je bent van harte welkom! Stuur je mij ook even een prive berichtje?

Groetjes en een fijne zondag!
Always be yourself. Unless you can be an unicorn. Then always be an unicorn
Wat leuk!

Ik zou graag willen aansluiten. Ik ben 26 en woon in de omgeving van Rotterdam. Werk fulltime op een financiële afdeling.

Hoor het graag of ik mag aansluiten!
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, alleen maar leuk Linne! Stuur je me ook een berichtje?
Always be yourself. Unless you can be an unicorn. Then always be an unicorn
Heb je een berichtje gestuurd Claudia, heb je ‘n ontvangen? Berichtje blijft in postvak uit staan....
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden!
Ik heb je een bericht gestuurd Claudia. Beetje laat, maar wie weet kan ik er nog bij :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven