Gezellige vriendinnen in (de omgeving van) Elst GLD

08-11-2017 19:59 9 berichten
Hoi allemaal,

Kort geleden zag ik op dit forum een contactoproepje waar ik graag op had gereageerd, maar helaas ging het over een regio waar ik niet in de buurt woon. Onder het mom ‘beter goed gejat dan slecht bedacht’ doe ik nu eenzelfde oproepje maar dan voor meiden die in de regio wonen waar ik ook woon.

Ik ben Nora, 26 jaar oud en woon in Elst. Ik heb een beroep in de gezondheidszorg en ik houd onder andere van gezelschapsspellen spelen, koken en bakken, theeleuten, wandelen en series kijken.

Het idee was om afwisselend bij elkaar thuis af te spreken, waarbij de gastvrouw van die avond een leuke activiteit/bezigheid verzint en regelt, zoals een spelletjesavond, bakavond, beautynight, cocktailavond, filmavond, freubelavond enzovoorts.

Mocht je zin hebben om aan te sluiten en woon je ook in (de omgeving van) Elst, laat dan even een berichtje achter! :-]
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben woonachtig omgeving elst!
29 jr!
Heb je whatsapp?

Misschien kunnen we kletsen en wat afspreken op die manier?
Groetjes
...
anoniem_355536 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 19:07
0.00% gewijzigd
Leuk dat jullie enthousiast zijn! Heb jullie beiden een PB gestuurd.
hoi wat leuk! Ik ben 32 jaar en woon in Beuningen. Ik werk ook in de gezondheidszorg. En lijkt mij leuk om wat meer contacten op te doen,
Sluit mij ook graag aan!
Groetjes
Hoi Summ85, leuk dat je mee wil doen! Ik heb je een PB gestuurd.

Kisses en Proudmom83, hebben jullie mijn PB ontvangen? Ze staan bij mij wel bij verzonden berichten, maar het schijnt de laatste tijd niet zo goed te gaan met PB's versturen en ontvangen...
...
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Het lijkt mij gezellig om ook aan te schuiven! Ik heb Nora al een pb gestuurd.

Groetjes!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik lees het bericht nu pas! Als de uitnodiging nog open is, sluit ik me graag aan.

Ik ben 33 jaar en woon in Lent. Ook ik werk in de gozondheidszorg. Graag zou ik ook wat meer contacten opdoen in de omgeving!

Stuur maar een pb bij interesse.

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven